Akcesoria - centrum zysków, a nie zło konieczne. Pokażę, jak podwajałem ich sprzedaż
Mikołaj Małecki, ASE Global
Drugi raz nie zadzwoni! Jak uratowaliśmy 27 proc. traconych szans sprzedażowych. Jak przygotowujemy się do przyszłej formy kontaktu z klientami. Moja wizja BDC
Michał Łuczak, Grupa Wróbel
Stres test dla dealerskich finansów po 1 lipca. Split payment w naszej branży.
Daria Zawrotniak, Voyager Group
W jaki sposób kontroluję procesy w moim salonie i jak odzyskałem wpływ na realizację penetracji sprzedaży finansowania
Piotr Krasnodębski, Mitcar
Dobrze zorganizowany proces sprzedaży w modelu HRV. Nagroda? Czysta, żywa marża
Jak sprzedam każde auto na Facebooku. Można obrażać się na przyszłość, ale albo się załapiesz, albo cię nie będzie
Daniel Kędzierski, FastTony.es
Można tak, można tak. Podejście transakcyjne a transformacyjne. Jak podniosłem produktywność i zaangażowanie pracowników
Jakie kroki doprowadziły do wzrostu odkupu aut od klientów o 240 proc. i na nowo zbudowały rentowność działu
Tani i skuteczny marketing - marzenie każdego dealera. Jak należy wykorzystywać e-mail marketing w biznesie dealerskim
Kto stoi w miejscu, ten się cofa. Moje doświadczenia budowy wielomarkowej struktury oraz przykłady wydobywania ludzkiego potencjału
Elżbieta Wojszwiłło-Tarnowska, Re-Wo