Zarezerwuj datę | wybierz się na Kongres:

24-25 września 2024

Icon

Zarezerwuj datę i wybierz się na Kongres:

24-25 września 2024

Click to play video

Spotkanie branży!

2 dni, 18 prelegentów

20-minutowe wystąpienia

Chcesz stanąć jako mówca na naszej scenie? Zapraszamy.

Sprawdź, co powinieneś zrobić

Chcesz wystąpić na Kongresie
jako prelegent?

Twórz Kongres razem z nami

Jakich zmian potrzebują dealerzy, aby usprawniać swoje organizacje? Jak rozłożyć na czynniki pierwsze główne wyzwania poszczególnych działów stacji dealerskiej i jakie rozwiązania zaproponować? Jeżeli znasz odpowiedzi na powyższe pytania i chcesz podzielić się nimi z właścicielami i menedżerami firm dealerskich na Kongresie, zgłoś nam swoją gotowość.

Teraz masz na to szansę...


Na zgłoszenia czekamy do 25 marca

Przygotuj konkretną propozycję tematu i wyślij ją do nas
(adres: siedzieniewski
@miesiecznikdealer.pl
)

Click to play video
Click to play video
Kliknij tutaj i przeczytaj

OBEJRZYJ RELACJĘ WIDEO Z OSTATNIEJ EDYCJI

Click to play video
Icon

O 15. KONGRESIE DEALERÓW

Ponad 800 profesjonalistów z branży. Tylu uczestników zgromadził Kongres w ubiegłym roku, ugruntowując tym samym pozycję najważniejszego dealerskiego wydarzenia na naszym rynku. Spotkali się ze sobą dealerzy, importerzy oraz dostawcy produktów i usług, a dwudniowa wymiana wiedzy i doświadczeń kolejny raz stworzyła idealną przestrzeń do bycia na bieżąco z branżowymi trendami oraz wyzwaniami automotive.


Przykłady z życia. Nasze panele i prezentacje pokazują od wewnątrz prawdziwe case studies oraz strategie, które usprawniły działalność firm dealerskich. Specjaliści z różnych dziedzin, w tym sami dealerzy, omawiają wdrożenia i innowacje pozwalające dopasować się do biznesowych realiów i co za tym idzie – lepiej zarabiać.


Kiedy i gdzie? Zarezerwuj datę 24-25 września 2024 r.Spotykamy się w Łodzi, w historycznym miejscu pełnym klimatu – w hotelu DoubleTree by Hilton, czyli dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych.


Angażująca formuła: W programie znajdą się tradycyjnie dynamiczne 20-minutowe wystąpienia, które dostarczą skondensowanej wiedzy i inspiracji.

Dealerzy – odsłonią procesy i dobre praktyki wdrażane u siebie w firmie. Opowiedzą, co zrobili i „jak działa to u mnie”

Eksperci i praktycy z branży – pokażą konkretne przykłady wdrożeń, które przyniosły wymierne efekty u dealerów

Specjaliści spoza motoryzacji – wytłumaczą zmiany, jakie zachodzą we współczesnym świecie biznesu: w sprzedaży, zarządzaniu i marketingu

Dla każdego z branży: Kongres jest platformą łączącą cały sektor motoryzacyjny – od małych przedsiębiorstw po duże sieci dealerskie. To tu kształtuje się przyszłość rynku.

OPINIE O KONGRESIE

Click to play video
Click to play video
Click to play video

Malwina Lis,
Auto Centrum Lis

Amadeusz Juszczak,
BIG Autohandel

Jacek Sowa,
FordStore Łódź

9,20

Tak w dziesięciopunktowej skali uczestnicy ocenili udział w ostatnim Kongresie Dealerów!

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

NAGRODY

SPOTKANIE

PROGRAM

Prelekcje „szyte” pod potrzeby właścicieli i menedżerów stacji dealerskiej

BANKIET

WYSTAWA

BADANIE SATYSFAKCJI

Dołacz do grona około 800 uczestników. Korzystaj z 30 godzin spotkań i rozmów w kuluarach

W ciągu 2 dni w jednym miejscu wszyscy najważniejsi biznesowi partnerzy dealerów

Prezentacja Badania to jedna z najbardziej emocjonujących chwil na Kongresie

Gala Nagród Rynku, czyli rozdanie dealerskich Oscarów

Przy lampce wina i dobrej muzyce rozmowy nabierają bardziej luźnego charakteru

DO KOGO SKIEROWANY JEST KONGRES?

Właściciele, zarząd stacji dealerskich

Menedżerowie zarządzający sprzedażą i serwisem

Osoby z otoczenia rynku dealerskiego

Przedstawiciele producentów

i importerów pojazdów

ZOBACZ PRZEDSMAK WYSTĄPIEŃ

Click to play video

„Fabryka” używanych po polsku - idea, organizacja, proces


Szymon Kruba,

Krubagroup

Prelegenci 2023

Piotr Berzyński

Inchcape Polska

Od początku swojej kariery w branży automotive związany z firmą Inchcape Polska, gdzie przez 17 lat zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach – od handlowca po menedżera. W 2019 roku został dyrektorem oddziału Inchcape Warszawa, zaś w zeszłym roku awansował na stanowisko krajowego dyrektora ds. sprzedaży i operacji komercyjnych. W nowej roli odpowiada w Inchcape Polska za rozwój sieci sprzedaży samochodów marek BMW i MINI oraz obszaru usług posprzedażowych. W swoim strategicznym podejściu do prowadzenia biznesu i zorientowania na wyznaczone cele nieustannie podkreśla, że na pierwszym miejscu zawsze stawia klienta i jego potrzeby.

Tomasz Betka

Miesięcznik Dealer

Dziennikarz, od 2016 r. redaktor naczelny miesięcznika "Dealer”, wcześniej przez ponad 5 lat sekretarz redakcji. Autor kilkuset artykułów poświęconych branży dealerskiej, redaktor wydania „Złotej Księgi na 25-lecie rynku dealerskiego w Polsce”. W przeszłości związany m.in. z gazetą „PDF” (szef działu dziennikarstwo) oraz portalem UniaEuropejska.org (jako naczelny).

Swoją 25-letnią karierę w branży motoryzacyjnej zaczynał od działów posprzedażowych marek Renault i Ford. W latach 2010–2020 pracował w Bawaria Motors Janki – od 2013 roku jako dyrektor obsługi posprzedażnej. Trzy lata temu awansował, obejmując tę funkcję w Emil Frey Polska. Odpowiada dziś za wszystkie oddziały posprzedażowe w grupie, do której należą marki dealerskie takie jak BMW Bawaria Motors, Mercedes MB Motors, Skoda Bohemia Motors Janki, VW City Motors Gdańsk czy blacharnia-lakiernia PGArt Motors.

Przemysław Celej

Emil Frey Polska

Bartosz Czerwiński

Carmen (GetCarmen.com)

Dyrektor ds. technologii w popularnej na amerykańskim rynku motoryzacyjnym firmy technologicznej Carmen. Ceniony ekspert z zakresu komunikacji z klientem oraz sprzedaży z wykorzystaniem nowych technologii. Zwolennik integralności zarządzania biznesem dealerskim z nowoczesnymi rozwiązaniami online. W przeszłości m.in. szef działu innowacji w Hyundai Irlandia (za jego „kadencji” Hyundai stał się najchętniej kupowaną moto-marką w Irlandii).

Piotr Darznik

Grupa Zdunek

W branży automotive od 11 lat. Ma za sobą "książkową" ścieżkę rozwoju zawodowego. W Grupie Zdunek zaczynał jako doradca serwisowy, później awansował na kierownika serwisu. W swojej pracy w aftersales mocno koncentrował się na "mechanice" - w ciągu 5 lat prowadzony przez niego serwis zwiększył sprzedaż rbg o 100%. Od 2020 roku na stanowisku dyrektora obsługi posprzedażnej - zarządza ponad 100 pracownikami i procesami w 7 różnych działach.

Partner w Interim Management Solution, zajmujący się wdrażaniem kompleksowych programów zarządzania zastępczego i transformacji biznesowej, z 25-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Wiedzę i umiejętności zdobywał na wielu poziomach menedżerskich w obszarach sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu, restrukturyzacji czy sprzedaży flotowej, m.in. na stanowisku dyrektora zarządzającego w Kia Motors czy dyrektora marek Citroen i DS w Polsce.

Sebastian Domeracki

Interim Management Solution

Paul Gogoliński

Total Fleet Solutions

Szkot polskiego pochodzenia. Swoje ponad 30-letnie doświadczenie w sektorze finansowym i motoryzacyjnym zdobywał w Europie i RPA, m.in. jako dyrektor zarządzający w Daimler Chrysler Fleet Management i Business Lease Polska. Współzałożyciel i pierwszy prezes Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Wielokrotnie doceniany i nagradzany za pracę na rzecz rozwoju branży flotowej, laureat nagród takich jak „Ludzie Dekady Branży Flotowej” czy „100 najbardziej wpływowych osób branży flotowej”. Wieloletni wykładowca i prelegent licznych wydarzeń w Wielki Brytanii, Polsce i RPA. Autor specjalistycznych publikacji w prasie biznesowej i motoryzacyjnej. Partner w Total Fleet Solutions, firmie konsultingowej w obszarze szeroko rozumianego zarządzania flotą pojazdów.

Marcin Kardas

Autovista Polska

Doświadczony analityk specjalizujący się branży motoryzacyjnej. Od 1999 roku związany z Autovista Polska, gdzie początkowo był odpowiedzialny za analizę rynku pojazdów użytkowych, a obecnie zarządza pracą działu badania rynku, zajmującego się m.in. opracowywaniem danych analitycznych, rozwojem narzędzi do wyceny i prognozowaniem wartości samochodów. Zaangażowany w wiele projektów motoryzacyjnych, w tym specjalistyczne szkolenia i międzynarodowy consulting przy wprowadzaniu na rynek nowych modeli aut.

Partner zarządzający firmy DCG Dealer Consulting, wydawcy miesięcznika „Dealer” oraz organizatora największych branżowych imprez w Polsce (m.in. Kongres Dealerów, Forum TOP100, Dealerskie Forum Inwestycyjne). Ekspert rynku dealerskiego i europejskiego prawa motoryzacyjnego (zwłaszcza w zakresie GVO/VBER). Autor setek publikacji prasowych, kilku książek oraz twórca i wykładowca kilkunastu programów szkoleniowych dla branży dealerskiej. Pomysłodawca i animator wielu programów biznesowych i PR na rynku motoryzacyjnym w Polsce (m.in. „ISO – Motor Sukcesu”, „Twój samochód – ty decydujesz”, „Dealer Dobrych Uczynków”, „Karta Ratownicza w Pojeździe).

Marek Konieczny

DCG Dealer Consulting

Wojciech Kordalewski

ASE Global

Zanim rozpoczął pracę jako konsultant ASE Global, doświadczenie w branży zdobywał, pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i za granicą. Przez wiele lat związany był z Grupą PGD, przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej – piastował m.in. funkcję dyrektora generalnego oraz prezesa zarządu PGD. Obecnie realizuje konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo-coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw. Koncentruje się na wszystkich aspektach poszczególnych działów firmy: począwszy od ludzi i procesów, poprzez przychody i marże, na kosztach kończąc. Lider i wykładowca Dealer Akademii.

Kamil Kozieł

PrezART

Trener personalny i ekspert w zakresie wystąpień publicznych i budowania przekazu. Prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady z zakresu storytellingu. Twórca „metodyki 4 warstw”, która pozwala oszacować wartość i emocje w czasie prezentacji. Doradzał kilkuset firmom w tworzeniu strategii marketingowych. Charyzmatyczny mówca i prelegent obecny na licznych konferencjach (jego prezentacja na Kongresie Dealerów w 2022 roku została najlepiej ocenianym wystąpieniem, uzyskując 9,89 na 10 punktów).

Jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce strategów i projektantów usług. Współzałożyciel Very Human Services – agencji zajmującej się badaniem trendów, moderowaniem modeli biznesowych i strategicznym doradztwem dla firm i sektora publicznego. Wśród jego klientów są BMW, Audi czy Volkswagen Group Polska. Projekty, które prowadził, zostały uhonorowane wieloma nagrodami – m.in. „Red Dot Design”, „Power of Content Marketing” czy „Honeycomb Awards”.

Wojtek Ławniczak

Very Human Services

Szymon Manicki

Grupa Zdunek

Pasjonat motoryzacji, od początku pracy zawodowej związany z branżą, a konkretnie z Grupą Zdunek. Zaczynał od stanowiska doradcy serwisowego i gwarancyjnego Renault, potem awansował na stanowisko kierownika serwisu Nissana w oddziałach w Gdyni i Gdańsku. Od 5 lat kierownik blacharni-lakierni koncentrującej się na markach BMW i Renault.

Jerzy Martini

Martini i Wspólnicy

Partner i współzałożyciel kancelarii MartiniTAX z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze podatku VAT i prawa europejskiego. Ośmiokrotny zdobywca tytułu najlepszego Doradcy Podatkowego w Polsce/Lidera w kategorii VAT (Ranking „Rzeczpospolitej”). Przewodniczący zespołu VAT Rady Podatkowej przy Konfederacji Lewiatan. Autor książek i licznych publikacji w czasopismach specjalistycznych i prasie biznesowej. Wielokrotnie reprezentował przedstawicieli branży motoryzacyjnej w sprawach podatkowych, a do jego sukcesów można zaliczyć pierwszą polską sprawę przed Trybunałem Sprawiedliwości UE dotyczącą prawa do odliczenia VAT przy nabyciu samochodów z tzw. kratką.

Mateusz Ossowski

Niebezpiecznik.pl

Ekspert w dziedzinie cyberbezpieczeństwa. Od 2019 r. związany z serwisem Niebezpiecznik.pl, gdzie koncentruje się na zagadnieniach dotyczących ataków socjotechnicznych oraz prowadzi szkolenia. Swoją praktyczną wiedzę przekazuje w łatwo przyswajalny sposób, zawsze opierając się na przykładach, co mocno doceniają szczególnie osoby „nietechniczne”. Dotychczas przeprowadził około 300 szkoleń i wystąpił na ponad 100 konferencjach w Polsce i za granicą.

Krzysztof Romański

DCG Dealer Consulting

Partner oraz kierownik działu badań i analiz w firmie doradczej DCG Dealer Consulting. Twórca jedynego w Polsce niezależnego „Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych ze współpracy z importerami”. Od początku realizacji badania, czyli od 2007 roku, prowadzący oraz koordynujący cały projekt. Związany z branżą dealerską od ponad 15 lat. Autor wielu specjalistycznych raportów i analiz dotyczących polskiego rynku motoryzacyjnego na rzecz krajowych oraz międzynarodowych opracowań.

Jacek Sowa

FordStore Łódź

Od prawie trzech dekad związany z marką Ford. Pracę zawodową rozpoczął jako handlowiec w stołecznym dealerstwie, a następnie przeszedł na stronę importera. Przez 23 lata w Ford Polska pracował na różnych stanowiskach menedżerskich – w działach homologacji, serwisu i sprzedaży, po czym awansował do struktur europejskich marki – Ford of Europe, gdzie został menedżerem odpowiedzialnym za szkolenia. Od 2019 r. związany był przez kilka lat z toruńskim dealerstwem Auto Styl, w którym wykorzystywał swoje doświadczenie jako dyrektor zarządzający. W lipcu br. podjął nowe wyzwanie – prowadzi teraz salon Forda w Łodzi.

Wspólnik w firmie szkoleniowo-badawczej OTAWA Group, trener sprzedaży, certyfikowany coach i mediator, wykładowca Dealer Akademii. Od 25 lat realizuje projekty szkoleniowe, badawcze i doradcze skierowane do branży automotive, łącząc wiedzę z zakresu psychologii z własnymi doświadczeniami menedżerskimi i sprzedażowymi. Jego szkolenia z obsługi klienta, negocjacji czy efektywnej komunikacji wspierają zespoły handlowców i doradców serwisowych wielu wiodących marek motoryzacyjnych.

Grupa Doradcza Otawa Group

Tomasz Otawa

Paweł Tkaczyk

MIDEA

Strateg marki, specjalista od nowoczesnego marketingu i psychologii konsumenta, który od 20 lat pomaga małym i dużym firmom w zdobywaniu rynków. Jego klientami są m.in. Sony, HBO, Orange i liczne startupy, takie jak LiveChat czy Brand24. Autor nagradzanych książek, bloga i licznych artykułów w prasie branżowej. Ceniony szkoleniowiec i wykładowca akademicki.

Andrzej Trutkowski

Nowe Motywacje

Trener biznesu z blisko 30-letnim doświadczeniem. Od 2006 roku związany z grupą Nowe Motywacje, początkowo jako senior trener, a obecnie jako dyrektor merytoryczny ds. jakości. Specjalizuje się w projektach z zakresu przywództwa i zarzadzania, systemów HR oraz umiejętności osobistych. Szkoli handlowców sieci dealerskich (produkt, umiejętności sprzedażowe, postawy) i prowadzi projekty wspierające wdrożenie kadry zarządzającej w branży automotive. Współpracował m.in. z Man Truck, General Motors, Volkswagenem, Audi, Hyundaiem, Satem i Cuprą czy firmą Goodyear.

Pasjonat motoryzacji, związany z branżą automotive od 2003 roku. Doświadczenie zdobywał w Toyota Motor Poland i w strukturach PSA, piastując kierownicze stanowiska w działach sprzedaży i marketingu. Jako jeden z pierwszych w Polsce menedżerów ds. samochodów używanych współtworzył i nadzorował wielomarkowy program odkupu i sprzedaży aut z drugiej ręki Toyota Pewne Auto. Obecnie menedżer ds. rozwoju biznesu w Autorola Group odpowiedzialny za wdrażanie platformy Indicata, programu analitycznego wspomagającego procesy sprzedaży i zarządzania stokiem aut używanych w firmach dealerskich i importerskich.

Krzysztof Stańczak

Autorola Group

Dariusz Wołoszka

INFO-EKSPERT

Analityk rynku, dziennikarz i pasjonat motoryzacji. Od 22 lat zdobywa doświadczenie w firmie INFO-EKSPERT, zajmującej się tworzeniem narzędzi do profesjonalnej wyceny pojazdów i badaniem rynku, gdzie obecnie pełni funkcję wiceprezesa zarządu. Przez ostatnie kilkanaście lat odpowiedzialny za współpracę z klientami flotowymi, analizę wartości rezydualnych oraz rozwój narzędzi do ich prognozowania.

Dyrektor ds. customer experience i rozwoju sieci dealerskiej SEAT & CUPRA w Polsce z 12-letnim doświadczeniem w branży automotive. Swoją karierę rozpoczął w 2011 r. w marce Skoda, współtworząc strategię komunikacji bezpośredniej marki z jej klientami. Następnie przez 6 lat zajmował się rozwojem sieci dealerskiej marki SEAT. Od kilku lat odpowiedzialny za doświadczenie klienta, strategię rozbudowy sieci dystrybucji, rentowność dealerów oraz rozwój osobisty zespołu w marce CUPRA.

Tomasz Wróbel

SEAT & CUPRA

Ekspert w dziedzinie zarządzania biznesowego w branży automotive. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. jako dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Pracował z dealerami z całej Europy, wdrażając w ich firmach nowoczesne systemy raportowania finansowego. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską dla właścicieli dealerstw, ale też kierowników poszczególnych działów firmy.

Michał Wąsik

KPI Outsourcing

Andrzej Rogala

Carsed

Z motoryzacją związany od ponad 30 lat. Przeszedł modelową ścieżkę kariery – od stanowiska mechanika, przez mistrza warsztatu, kierownika serwisu, aż po dyrektora obsługi posprzedażnej, którego funkcję sprawuje od 2014 r. W pracy stawia na zgrany, dobrze wyszkolony zespół i ustawiczny rozwój. Uczestnik wielu projektów motoryzacyjnych realizowanych we współpracy z importerami i dostawcami rozwiązań dla branży automotive.

Manager z 25-letnim doświadczeniem w branży, zdobywanym zarówno w kraju, jak i za granicą. Umiejętności związane z zarządzaniem przez cele, jak również w zakresie kontrolingu, nabywał, piastując stanowiska kierownicze w działach technicznych i handlowych. Od 8 lat pracuje w Mazda Mirai Motors, gdzie pełni funkcję dyrektora działów posprzedażnych.

Marek Sroka

Mazda Mirai Motors

W branży motoryzacyjnej od niespełna 20 lat, związany głównie z sektorem blacharsko- lakierniczym. Obecnie, jako dyrektor ds. rozwoju biznesu blacharsko-lakierniczego, współzarządza warsztatami w 13 oddziałach. Za klucz do sukcesu uważa stawianie na pierwszym miejscu człowieka – tak klienta, jak i współpracowników. Realizuje ambitne cele biznesowe m.in. dzięki pracy w oparciu o wskaźniki KPI i dokładnej analizie sytuacji.

Artur Nafalski

Grupa Cichy-Zasada

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

PRZERWA

15:15 – 16:00

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

KOLACJA

18:00 – 19:30

Icon

GALA NAGRÓD RYNKU DEALERSKIEGO 2022

19:30 – 21:00

Icon

WIECZORNY BANKIET NA SALI WYSTAWIENNICZEJ

21:00 – ...

Icon

Dzień 2. | 14 września 2022

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Tomasz Betka,
Miesięcznik Dealer
(moderator debaty)

Ignacy Morawski,
SpotData

Daria Zawrotniak,
Voyager Group

Agnieszka Zdrzałka,
Grupa Wróbel

PRZERWA

12:25 – 13:10

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Partnerzy 2023

REJESTRACJA

Promocja na start

do 12.07.2024

Oferta limitowana

12.07-16.08.2024

Ostatni dzwonek

po 16.08.2024

PAKIET STANDARD

od 1090 zł

* dwudniowy udział w konferencji

* wstęp na wystawę

* lunch w dniach 24 i 25 września

* kolacja 24 września

* udział w Gali rozdania Nagród Rynku Dealerskiego

* udział w wieczornym bankiecie

* roczna prenumerata miesięcznika Dealer



PAKIET ROZSZERZONY

PAKIET PREMIUM

od 1460 zł

* dwudniowy udział w konferencji

* wstęp na wystawę

* lunch w dniach 24 i 25 września

* kolacja 24 września

* udział w Gali rozdania Nagród Rynku Dealerskiego

* udział w wieczornym bankiecie

* roczna prenumerata miesięcznika Dealer

* nagrania i prezentacje z 15. Kongresu Dealerów po zakończeniu konferencji

od 1360 zł

* dwudniowy udział w konferencji

* wstęp na wystawę

* lunch w dniach 24 i 25 września

* kolacja 24 września

* udział w Gali rozdania Nagród Rynku Dealerskiego

* udział w wieczornym bankiecie

* roczna prenumerata miesięcznika Dealer

* nagrania i prezentacje z 15. Kongresu Dealerów po zakończeniu konferencji

* wideo (reportaże, wystąpienia i debaty) z Forum TOP100 2024, 2023

* dostęp do materiałów z 14. Dealer Kongresu 2023

(dla członków Związku Dealerów Samochodów)

(dla członków Związku Dealerów Samochodów)

(dla członków Związku Dealerów Samochodów)

PROGRAM 2023

Aktualnie kształtujemy program nadchodzącego Kongresu i otwieramy drzwi dla wszystkich chcących podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.


Jeśli pragniesz przedstawić innowacyjne rozwiązania lub najlepsze praktyki wdrażane w Twojej firmie dealerskiej, to właśnie Ciebie szukamy! Oferujemy wyjątkową platformę do zaprezentowania Twoich pomysłów i doświadczeń szerokiej publiczności. Zapraszamy do zgłaszania propozycji prezentacji.

Dowiedz się więcej

Dzień pierwszy | 19 września 2023

ROZPOCZĘCIE REJESTRACJI UCZESTNIKÓW

9:00

Icon

Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)

Oficjalne rozpoczęcie 14. Kongresu Dealerów

10:00 – 10:10

Icon

Wojciech Kordalewski (ASE Global)

Wynagrodzenia do poprawki! Wzrost najniższej krajowej, wyższe koszty osobowe - co to oznacza dla modelu płac w salonie?

10:10 – 10:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Paul Gogoliński (Total Fleet Solutions)

Transformacja rynku flotowego a biznes dealera - szanse i wyzwania

10:35 – 10:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Reportaż: Analiza kosztorysów napraw blacharsko-lakierniczych w latach 2019-2022 – trendy na dziś, prognozy na jutro. Co czeka warsztaty w obliczu rosnącego parku aut elektrycznych?

11:00 – 11:10

Icon

Debata: Blacharnia-lakiernia 2023 – znaki zapytania i odpowiedzi. Gdzie szukać rentowności i jak zabezpieczyć biznes w obliczu rosnących kosztów działalności?

11:10 – 11:35

Icon

Moderator debaty:
Michał Wąsik

Marek Sroka

(Grupa Mirai)

Artur Nafalski

(Cichy-Zasada)

Andrzej Rogala

(Carsed)

Piotr Darznik (Grupa Zdunek)

Szymon Manicki (Grupa Zdunek)

Cyfrowy obieg dokumentów, który napędził rentowność naszej blacharni. 28% więcej w tym samym czasie…

11:35 – 11:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Kamil Kozieł (PrezART)

Jak zniechęcić swojego klienta?

12:00 – 12:20

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

OBIAD

12:25 – 13:40

Icon

Jacek Sowa (FordStore Łódź)

Skomplikowane i trudne do spełnienia cele importera? Działania, które pomogły nam zdobyć 100% bonusów

13:45 – 14:05

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Piotr Berzyński (Inchcape Polska)

Absorpcja serwisowa powyżej 95% jako najlepsza polisa ubezpieczeniowa dealera. Jak efektywnie zaprojektować usługi posprzedażowe?

14:10 – 14:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Andrzej Trutkowski (Nowe Motywacje)

Tomasz Wróbel (SEAT & CUPRA)

Wzmacnianie CX poprzez budowanie doświadczenia pracownika - na przykładzie Marki CUPRA

14:35 – 14:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Wojtek Ławniczak (Very Human Services)

Spalone mosty, zatopione łodzie, czyli usługi dealerów w dobie modeli agencyjnych

15:10 – 15:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

PRZERWA

15:35 – 16:15

Icon


Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)

Ruletka czy szachy? Ilu z nas będzie sprzedawało samochody za 10 lat. Analiza stanu sieci dealerskiej AD. 2023

16:15 – 16:25

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Michał Wąsik (KPI Outsourcing)

Jak pogodzić interesy działu aut nowych i używanych, by dojść do penetracji trade in na poziomie 30 proc.

16:30 – 16:50

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Krzysztof Romański (DCG Dealer Consulting)

Badanie Satysfakcji Dealerów 2023. Ocena jakości współpracy z importerami

17:05 – 17:40

Icon

KOLACJA

18:00 – 19:30

Icon

GALA NAGRÓD RYNKU DEALERSKIEGO 2023

19:30 – 21:00

Icon

WIECZORNY BANKIET NA SALI WYSTAWIENNICZEJ

21:00 – ...

Icon

Dzień drugi | 20 września 2023

Reportaż: Dealerskie finanse 2022. Ostatni rozdział biznesowej hossy (?), czyli o tym, jak ceny aut „przegrzewają” popyt, a koszty finansowe „zjadają” marże

9:35 – 9:45

Icon

Debata: Unijne zakazy, normy, znikające segmenty? Co zdecyduje o cenach nowych samochodów oraz jak wpłynie to na „RV-ki” i ofertę na dealerskim stoku aut używanych

9:45 – 10:10

Icon

Moderator debaty:
Tomasz Betka

Marcin Kardas

(Autovista Polska)

Dariusz Wołoszka

(INFO-EKSPERT)

Krzysztof Stańczak

(Autorola Group)

Przemysław Celej (Emil Frey Polska)

Robocizna i lakier dla blacharni, części na konto całej firmy. Model budżetowania serwisu blacharsko-lakierniczego, który zwiększył sprzedaż RBH na zlecenie o 15 proc.

10:10 – 10:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Tomasz Otawa (Grupa Doradcza Otawa Group)

Co łączy wbijanie gwoździ i BDC, czyli 5 sztywnych reguł dealerskiego kontaktu telefonicznego

10:35 – 10:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Paweł Tkaczyk (MIDEA)

Jak uniknąć wojny cenowej, kiedy sprzedajesz dokładnie to samo, co wszyscy?

11:00 – 11:20

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

PRZERWA

11:25 – 12:10

Icon


Mateusz Ossowski (Niebezpiecznik.pl)

Jak hakerzy okradają branżę automotive i w jaki sposób każdego dnia utrudniają życie twoich klientów

12:10 – 12:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Sebastian Domeracki (Interim Management Solution)

Czy wiesz, gdzie tracisz pieniądze? Istota rachunkowości zarządczej w dealerstwie

12:35 – 12:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Bartek Czerwiński (Carmen)

Bliżej, szybciej, łatwiej. Amerykańskie sposoby na utrzymanie klienta w ASO – rozwiązania, które zdominowały już 50% rynku dealerskiego

13:00 – 13:20

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Jerzy Martini (Martini i Wspólnicy)

Podatkowe scenariusze 2024: podatek minimalny, estoński CIT… Optymalne podatkowo formy prowadzenia działalności dealerskiej

13:25 – 13:45

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)

Chińczyki. To chyba już. Do czego i jak się przygotować?

13:50 – 14:10

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

OBIAD

14:15 – 15:30

Icon

NAGRODY RYNKU DEALERSKIEGO

Zdobywców dealerskich Oskarów 2023 poznaliśmy tradycyjnie podczas wieczornej gali Kongresu Dealerów, która odbyła się 19 września ubiegłego roku w hotelu Hilton w Łodzi. 14. Kongres Dealerów, w którym wzięło udział ponad 800 osób, był największą w historii dealerską konferencją w Polsce. W takiej otoczce na scenę wychodzili dealerscy laureaci Nagród 2023.

Zgłoś nominacje

Laureaci Nagród Rynku Dealerskiego 2023

Laureaci Nagród Rynku Dealerskiego

Zgłoś nominacje

Nominowani do Nagród Rynku Dealerskiego 2023

Gala Nagród Rynku Dealerskiego 2023

Łódź, 19 września, godz. 19:30

LOKALIZACJA

DoubleTree by Hilton Łódź****, ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź

42 208 80 00

Nocleg

Hotel Focus Łódź

Łąkowa 23, 90-554 Łódź


Lokalizacja: 290 m od miejsca organizacji konferencji


• Pokój jednoosobowy (ze śniadaniem): 230 zł brutto

• Pokój dwuosobowy (ze śniadaniem): 280 zł brutto

Sposób rezerwacji:

Tel.: +48 42 637 12 00

lodz@focushotels.pl

Hasło: Kongres Dealerów

Sposób rezerwacji:

tel. 42 275 51 00

lodz@qubushotel.com

Hasło: Kongres Dealerów

• Pokój jednoosobowy (ze śniadaniem): 260 zł brutto

• Pokój dwuosobowy (ze śniadaniem): 320 zł brutto

Lokalizacja: 800 m od miejsca organizacji konferencji

Qubus Hotel Łódź

Aleja Adama Mickiewicza 7, 90-443 Łódź


Hotel Tobaco

ul. Kopernika 64, 90-553 Łódź


Sposób rezerwacji:

tel. 42 207 07 07 recepcja@hoteltobaco.pl rezerwacje@hoteltobaco.pl

Hasło: Kongres Dealerów

• Pokój jednoosobowy (ze śniadaniem): 210 zł brutto

• Pokój dwuosobowy (ze śniadaniem): 250 zł brutto

Lokalizacja: 850 m od miejsca organizacji konferencji

KONTAKT

Sprawy dotyczące uczestnictwa

Katarzyna Kaczorek

Kontakt w sprawach organizacyjnych

Michał Siedzieniewski

Krzysztof Romański

Karolina Łazińska

Magdalena Grabala

FIRMY Z OTOCZENIA RYNKU DEALERSKIEGO

DEALERZY SAMOCHODOWI

Galeria z Kongresu Dealerów 2023

Icon

ORGANIZATORZY

Organizatorem Kongresu Dealerów jest, założona w 2008 r., firma DCG Dealer Consulting, która od początku swojej działalności, jako pierwsza w Polsce, zapewnia krajowym dealerom samochodów kompleksową pomoc consultingową. W celu uzyskania najwyższej jakości oferowanych usług, DCG współpracuje z wieloma wyspecjalizowanymi firmami, ekspertami i kancelariami. Dzięki połączeniu znajomości rynku motoryzacyjnego z wiedzą o poszczególnych dziedzinach doradztwa, DCG jest liderem dealerskiego consultingu w kraju.


Partnerem Zarządzającym firmy jest Marek Konieczny – pracujący w branży od ponad 2 dekad ekspert rynku dealerskiego, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych, współtwórca Związku Dealerów Samochodów. Partnerami DCG są Michał Siedzieniewski – pomysłodawca i wydawca branżowego miesięcznika „Dealer”, oraz Krzysztof Romański – autor i główny wykonawca jedynego w Polsce, niezależnego „Badania satysfakcji dealerów ze współpracy z importerami”.

Oprócz działalności doradczej i wydawniczej, DCG Dealer Consulting organizuje coroczny Kongres Dealerów Samochodów – połączoną z częścią wystawienniczą, i gromadzącą na sali ponad 800 osób, największą tego typu konferencję w Europie Środkowej. Ponadto, DCG realizuje działalność szkoleniową oraz wykładową w zakresie problemów prawnych i ekonomicznych polskiego rynku dystrybucji samochodów i usług serwisowych (m.in. Dealerska Akademia Podatkowa, Akademia Dealerów).

Marek Konieczny

Michał Siedzieniewski

Krzysztof Romański

siedzieniewski@dealerconsulting.pl

Obserwuj nas na:

ul. Komitetu Obrony Robotników 56

02-146 Warszawa

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl