KONTAKT

Nagrania z wystąpień 11. Kongresu Dealerów

FORMULARZ
Click to play video

Bob Atwood

Larry Hourcle

Czy wykorzystujesz możliwości zarabiania w swoim dziale serwisowym...

Click to play video

Bob Atwood

Larry Hourcle

Have You Been Gambling with Your Service Department Profits?

Sesja serwisowa

Sesja serwisowa

Click to play video

Joe Chura

Jak zmaksymalizować ROI z wydatków na marketing, czyli jak efektywnie generować leady sprzedażowe

Sesja sprzedażowa

Click to play video

Joe Chura

You’re Marketing Backwards:How to Maximize ROI in Reverse

Sesja sprzedażowa

Click to play video

Sesja główna

Andy Church, USA

Tworzenie systemów wynagrodzeń, które zwiększają rentowność

Click to play video

Sesja główna

Andy Church, USA

Construct Powerful Pay Plans That Drive Profitability!

Click to play video

Sesja główna

Damian Ciesielczyk

Zarządzanie płynnością a sprzedaż aut na rynku równoległym w dobie kryzysu

Click to play video

Ken Cumming

Click to play video

Ken Cumming

Wzrost znaczenia rynku aut używanych po kryzysie. Jak działa brytyjski model...

The rise of the used car market after the crisis

Sesja sprzedażowa

Sesja sprzedażowa

Click to play video

Sesja główna

Bartosz Czerwiński

Jak samoobsługa zwiększa wartość zlecenia nawet o 30%?

Click to play video

Clem Dickman

Click to play video

Clem Dickman

Jak staje na nogi „kraj niepotrzebnych dealerów”. Holenderscy dealerzy...

Sesja główna

Sesja główna

Poland really differs from the Netherland

Click to play video

Michael Dunne

Click to play video

Michael Dunne

Sesja główna

Sesja główna

Chiny po pandemii. Sprzedaż, klienci, prognozy

China’s Car Market Recovery Push

Click to play video

Pascal Haubenreisser

Click to play video

Pascal Haubenreisser

Sesja główna

Sesja główna

Było „złomowe”, co będzie teraz? Niemiecka droga na wyjście z zapaści

COVID-19 impact and reactions from the German car market

Click to play video

Wojciech Herra

Sesja sprzedażowa

Omnichannel w sprzedaży samochodów, czyli jak zarządzać rozproszonymi punktami styku w relacji...

Click to play video

Mike Jones

Click to play video

Mike Jones

Sesja główna

Sesja główna

Reakcja brytyjskiego rynku na Covid-19. Analiza najważniejszych dealerskich KPI

COVID-19 UK impact and actions

Click to play video

Marek Konieczny

Trade in, głupcze. Czyli dlaczego polscy klienci nie odsprzedają aut dealerom.

Sesja główna

Click to play video

Wojciech Kordalewski

Sesja główna

Bądź mądry po kryzysie. Co zrobiłbym dziś, aby poprawić efektywność organizacji dealerskiej?

Click to play video

Wojciech Kordalewski

Regularnie planujesz liczbę sprzedanych RBH w serwisie mechanicznym...

Sesja serwisowa

Click to play video

Adam Kowalczyk

Najniższe oprocentowanie w historii. Sprzedaż finansowania może być teraz bardzo...

Sesja sprzedażowa

Click to play video

Michał Kowalczyk

Sesja sprzedażowa

Co masz na stoku? Uporządkuj dostępności z arkuszem kalkulacyjnym online...

Click to play video

David Lewis

Click to play video

David Lewis

Sesja serwisowa

Sesja serwisowa

Serwis idealny, czyli jak zwiększyć marżę warsztatu nawet o 70 proc.?

Perfect Service Department, how to increase the workshop margin by up to 70 percent?

Click to play video

John Luciano

Click to play video

John Luciano

Sesja główna

Sesja główna

Jak w 7 lat doprowadziłem do tego, że 78% aut sprzedaję przez kanały online i dział BDC, podwajając przy tym...

How We sold 78% of Cars Online Through the BDC, and doubled the volume in 7 years

Click to play video

Mikołaj Małecki

Sesja główna

Kry…zysk? Marża z zamówienia i marża z wydania to nie to samo. Każdy kryzys może...

Click to play video

Mikołaj Małecki

Sesja sprzedażowa

Mapowanie procesów w dziale sprzedaży. Jeśli czegoś nie mierzysz, to też tego nie kontrolujesz

Click to play video

Ignacy Morawski

Sesja główna

V, U czy L. Jak może przebiegać krzywa wychodzenia polskiej gospodarki z recesji?

Click to play video

Don Reed

Click to play video

Don Reed

Sesja główna

Sesja główna

Jak osiągnąć 100% absorpcji? Ustanawiaj procesy, które stają się „polityką firmy”, a nie opcją

How to achieve 100% absorption? Establish processes that become "company policy" rather than an option

Don Reed

Click to play video

Don Reed

Jak osiągnąć 100% absorpcji? Kluczowe jest zaszczepienie „kultury sprzedaży”

How to achieve 100% absorption? The key is to instill a "sales culture" among executives, technicians, advisors...

Sesja serwisowa

Sesja serwisowa

Click to play video

Rhett Ricart

Rhett Ricart

Sesja serwisowa

Sesja serwisowa

Peter Welch

Peter Welch

Co dzieje się na najważniejszym rynku dealerskim świata...

NADA Presetation to the Polish Dealer Congress

Click to play video

Krzysztof Sosnowski

Nowe czasy, nowe wyzwania. Co muszą wiedzieć dealerzy o sytuacji w branży CFM i RaC

Sesja główna

Click to play video

Paweł Tuzinek

Sesja główna

Pacjent zero w firmie dealerskiej - czy twoja firma jest na to przygotowana?

Click to play video

Michał Wąsik

Sesja główna

Jak osiągnąć rentowność na poziomie 3%? Kluczem jest efektywność zasobów ludzkich...

Click to play video

Michał Wąsik

Rachunek wyników serwisu od A do Z. Chcąc osiągnąć 30-proc. zysk działu, musisz pracować...

Sesja serwisowa

Click to play video

Marek Zuber

Sesja główna

Kto odbije szybciej, a kto ugrzęźnie? Branża motoryzacyjna na tle innych gałęzi polskiej gospodarki

Kontakt

Obserwuj nas na:

ul. 11 listopada 28a

05-816 Michałowice

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl