zgłoś udział

Akcesoria - centrum zysków, a nie zło konieczne

29 Marzec, 2018

Wpływ na zyskowność firmy dealerskiej pochodzi z wielu źródeł. Sprzedaż - wiadomo. Serwis - źródło utrzymania większości dealerstw. Sprzedaż kredytów i ubezpieczeń - od momentu wprowadzenia specjalistów F&I kilkanaście lat temu nie ma już dealera, który by się tym nie zajmował. Jest jednak jeszcze jedno źródełko, które wielu dealerów traktuje jako zło konieczne. Chodzi o akcesoria. Najczęściej działania z nimi związane ograniczają się do przedstawienia oferty katalogowej importera i sprzedawania bez większego zaangażowania. To skutkuje brakiem zauważalnego sukcesu biznesowego. Tak wcale być nie musi.

Akcesoria mogą być bardzo wdzięcznym tematem dla każdego dealera. Trzeba tylko chcieć te klocki poukładać! W jaki sposób zorganizować strukturę pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż akcesoriów? Jak opracować budżet? Jak zorganizować procesy dążące do maksymalizacji sprzedaży akcesoriów? Jak ułożyć motywujący system wynagrodzeń? W końcu - jak opracować listę akcesoriów, których poszukują klienci? Na te pytania odpowie osoba, która nie raz, wchodząc do dealerstw, podwajała sprzedaż akcesoriów. Prelegent podzieli się swoimi doświadczeniami i na konkretnych przykładach pokaże, do jakich wartości powinni dążyć dealerzy.