24-25 września 2024

Pierwszy nabór trwa do 20 października

W jaki sposób zgłosić swoją kandydaturę i temat wystąpienia?

Wybierz obszar biznesu dealerskiego, o którym chcesz opowiedzieć

1

Przygotuj konkretną propozycję tematu i wyślij ją do nas
(adres: siedzieniewski@miesiecznikdealer.pl)

2

  • Zarządzanie działem samochodów nowych
  • Organizacja i usprawnianie działu samochodów używanych
  • Zarządzanie i najlepsze praktyki z działu posprzedaży
  • Maksymalizacja rentowności serwisu blacharsko-lakierniczego
  • Zarządzanie działem części zamiennych
  • Zwiększanie skuteczności i mierzalności działań marketingowych
  • Organizacja, kontrola i zwiększanie efektywności działu BDC
  • Zarządzanie finansami i rentownością stacji dealerskiej
  • Zarządzanie kadrą i maksymalne wykorzystywanie potencjału osobowego firmy

Co przesłać?

  • Pisemna propozycja tematu oparta na opisanych wyżej kryteriach
  • Informacje o sobie i krótka autoprezentacja (maksymalnie 500 znaków)
  • 90-sekundowa zajawka wideo dotycząca proponowanego wystąpienia (pamiętaj, że film to jeden z najważniejszych elementów Twojej aplikacji)
  • Prześlij swoją propozycję najpóźniej do 20 października 2023 r.
  • Tematy wystąpień i prelegenci zostaną wybrani przez Radę Programową Kongresu złożoną z członków naszej redakcji i autoryzowanych dealerów.

Do kiedy? Kto zdecyduje o wyborze?

3

  • Streszczenie prelekcji (do 1 tys. znaków) – jasno określ treści, które chciałbyś poruszyć podczas wystąpienia.
  • Plan i szerszy opis wystąpienia – rozwiń to, co zasygnalizowałeś w streszczeniu (może być w punktach).
  • lstota prelekcji. Po co? – przekaż nam, czego konkretnie dowiedzą się słuchacze z Twojego wystąpienia. Unikaj przy tym ogólników (w rodzaju „jakość obsługi”, „dbanie o klienta” itd.). Zamiast tego wskaż przykłady, liczby, wskaźniki, skontrastuj sytuację sprzed i po wdrożeniu procesu czy zmian; zdefiniuj rozwiązania.
  • Źródła Twojej wiedzy – powołaj się na badania, teksty, artykuły, raporty, a najlepiej – na konkretne przypadki wdrożeń czy kazusów, w których brałeś udział.

Aby zwiększyć swoje szansę na wybór, w propozycji zawrzyj następujące informacje:

O czym powinieneś pamiętać?

4

Jeśli Twoja propozycja zostanie wybrana, chcemy mieć pewność, że będziesz dobrze przygotowany do wystąpienia. Dlatego, zwłaszcza nowych prelegentów, zapraszamy na sesję „treningową”. Nasi prelegenci są prowadzeni przez profesjonalną firmę zewnętrzną, która uczy mówców, jak występować na scenie, ale też przygotowuje ich pod konkretną prelekcję.

5

Daj się przygotować

Opisane wyżej materiały (w tym film wideo, w postaci pełnego linku WWW) wyślij na adres: siedzieniewski@miesiecznikdealer.pl. Każda osoba, która dostarczy nam kompletne zgłoszenie, otrzyma informację o wyborze.

Zamieść link do wideo i wyślij całość

6

POWODZENIA i - MAMY NADZIEJĘ - DO ZOBACZENIA WE WRZEŚNIU W ŁODZI!

"Bardzo cenne doświadczenie. Oczywiście na początku łatwo było powiedzieć „tak”, ale później, im bliżej Kongresu, tym stres narastał. Był to mój zupełny debiut na scenie. Powiem więcej, wcześniej wręcz unikałem publicznych wystąpień. I chyba właśnie strach przed tym, jak wypadnę, okazał się... najlepszym motywatorem do wytężonej pracy i treningów. Gdybym czuł się zbyt pewnie na samym początku, nie poświęciłbym tyle czasu na przygotowanie. W każdym razie, gdy już się przełamałem, dało mi to nie tylko dużą satysfakcję, ale też podniosło własne poczucie wartości. Dla mnie to ewidentne wyjście ze strefy komfortu. Polecam każdemu, zwłaszcza że przy okazji można poznać, jak wygląda Kongres od kuchni, a to też niezwykle interesująca wiedza."

PIOTR KRASNODĘBSKI
MITCAR

15. Dealer Kongres - druga największa dealerska konferencja w Europie
24-25 września 2024

Chcesz stanąć jako mówca na naszej scenie? Zapraszamy.

Sprawdź, co powinieneś zrobić

Chcesz wystąpić na Kongresie
jako prelegent?

Twórz Kongres razem z nami

Jakich zmian potrzebują dziś dealerzy, aby usprawniać swoje organizacje? Jak rozłożyć na czynniki pierwsze główne problemy poszczególnych działów stacji, no i w jaki sposób je rozwiązać?Jeżeli znasz odpowiedzi na powyższe pytania i chcesz podzielić się nimi na Kongresie, zgłoś nam swoją gotowość. Tylko pamiętaj: cel Twojej prelekcji to usprawnienie działania dealerstwa. Oczekujemy, że skupisz się na konkretnym procesie, który poprawił funkcjonowanie stacji bądź konkretnego jej obszaru. Że pokażesz go na liczbach, przykładach, no i oczywiście – na najlepszych praktykach z okresu wdrażania.

Scena Kongresu to nie miejsce na autopromocję

Jeśli masz zamiar reklamować swoje produkty bądź usługi, zapraszamy do kontaktu z naszym działem marketingu i sprzedaży.

Michał Siedzieniewski

E: siedzieniewski@miesiecznikdealer.pl

KONTAKT

Szczegóły 15. Kongresu Dealerów Samochodów

Data: 24–25 września 2024


Czas prezentacji: 20 minut


Nocleg: Organizator gwarantuje nocleg prelegentom od 23 do 25 września


Format prezentacji: Wszystkie prezentacje zostaną dostosowane do layoutu Kongresu (jednolita czcionka, układ graficzny itd.). Ten element zapewnia organizator konferencji


Sesja próbna: 23 września, dzień przed Kongresem, od godz. 17:00 przeprowadzamy próby na kongresowej scenie. Dzięki temu oswoisz się z nagłośnieniem, podglądem i salą.

Przeczytaj, bo właśnie teraz masz na to szansę...

Wyjść ze strefy komfortu

Wejść na scenę

Michał Wąsik

Amadeusz Juszczak

Opinie o Kongresie Dealerów

Od przygotowań do prelekcji

Miesięcznik Dealer

Przygotuj konkretną propozycję tematu i wyślij ją do nas
(adres: siedzieniewski
@miesiecznikdealer.pl
)

ul. Komitetu Obrony Robotników 56

02-146 Warszawa

redakcja@miesiecznikdealer.pl

Obserwuj nas na:

Tel. 22 243 63 86

Na zgłoszenia czekamy do 28 kwietnia

- zarówno samych dealerów (odsłońcie fragment swojego biznesu, opowiedzcie innym „jak działa to u mnie”);

- jak i przedstawicieli firm z otoczenia rynku (tu liczymy na pokazanie prawdziwych historii i wdrożeń, które przyniosły dealerom wymierne efekty).


Podzielcie się swoją wiedzą i doświadczeniem przed ponad 800 właścicielami i menedżerami z branży automotive.

Zapraszamy: