zgłoś udział

Czysta, żywa marża? To nagroda w modelu sprzedaży HRV

12 Kwiecień, 2018
 

„Przyszłość sprzedaży samochodów należy do produktów finansujących opartych na niskiej miesięcznej racie” – takie zdanie nie raz słyszał każdy z nas. Nadal jednak mało kto sprzedaje w modelu HRV tyle samochodów, ile by chciał. Według Adama Kowalczyka, prelegenta 9. edycji konferencji Dealer Kongres, jeśli firma chce czerpać z modelu HRV realne zyski, musi przeformułować cele, a także zmodyfikować sposób prowadzenia rozmów handlowych. Zachęcamy do obejrzenia… nietypowej zapowiedzi tego wystąpienia. Nie będziemy nic więcej pisać. Po prostu zobaczcie Państwo sami.

 

Adam Kowalczyk, Dealer Finance Consulting Ekspert w dziedzinie budowy profesjonalnych systemów F&I w stacjach dealerskich. Doświadczenie zdobywał między innymi jako osoba zarządzająca systemem F&I w Polskiej Grupie Dealerów, a także – we współpracy z innymi dealerami – pracując od 2000 r. w GE Money Bank. Zarządzał Departamentami Sprzedaży w Santander Consumer Bank S.A. oraz Volkswagen Bank Polska S.A. Posiada 10-letnie menedżerskie doświadczenie w renomowanych polskich i zagranicznych Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Właściciel firmy doradczej Dealer Finance Consulting, współpracującej z wieloma czołowymi firmami dealerskim w Polsce. Ekspert z zakresu F&I Związku Dealerów Samochodów.