Jak zwiększyć efektywność serwisu o 30%, modyfikując proces umawiania klienta oraz organizację hali?
Wszyscy pracują na jeden koszyk. System wynagrodzeń i organizacja pracy w blacharni, które podwoiły przychody i zyski, a zmniejszyły wagę pensji w dochodzie
Mateusz Rozumek, Frank-Cars
Od lipca „Tablice dealerskie”, czyli czasowe rejestracje pojazdów. Dla jakich aut i kiedy można je stosować? Jak je uzyskać? Jakie wiążą się z nimi wyzwania podatkowe?
Marta Szafarowska, Gekko Taxens
Kalendaryzacja zwrotów aut, czyli odpowiedź na rosnącą liczbę buy-backów i sposób na ograniczenie ryzyka odkupów od RaC
Amadeusz Juszczak, BIG Autohandel
LinkedIn, czyli narzędzie dla sprzedawców aut. Ilu rzeczywiście jest klientów dealerów na tym portalu? Jak ich wyszukiwać?
Od teorii do praktyki. Skuteczność Facebooka jako narzędzia marketingowego w realnej kampanii sprzedażowej. Efekty, jakie przyniosła prowadzona przez nas kampania Facebook Lead Ads
Józef Haller, Serwis Haller
Behawioralne i storytellingowe narzędzia, które możesz wykorzystać w sprzedaży
Social selling dla dealerów – co kryje się pod tym hasłem? W jaki sposób dostosować struktury sprzedaży (nie tylko w obszarze samochodów) i na jakie efekty można liczyć?
Jak rozszerzamy zlecenia poprzez wykorzystanie nagrań wideo w serwisie? Komunikacja z klientem w erze cyfrowej, która zwiększa wartość zleceń nawet o 50%. Rozwiązanie prosto z amerykańskiego rynku
Bartosz Czerwiński, Quik.Auto
Derogacja VAT, pozorność transakcji, obowiązkowy split payment od części. Co musisz wiedzieć o najważniejszych „vatowskich” tematach dla branży
Jerzy Martini, Martini i Wspólnicy
Mapa podróży klienta (customer journey maps) w dealerstwie: jej wpływ na sprzedaż i retencję. Jak ją stworzyć w dealerstwie?
Łukasz Kosuniak, GROW Consulting
Przykład aktywnego zarządzania działem handlowym. W jaki sposób przyspieszyliśmy domykanie transakcji i podnieśliśmy skuteczność działań?
Wojciech Kordalewski, ASE Global
Jak udrożniliśmy martwy stok części z 30% do 3%? Kluczowe elementy kontroli i panowania nad złogami
Andrzej Sadowski, AS Consulting
Pracownicze Plany Kapitałowe. Czym są PPK? Czy dealer musi „dorzucać się” do emerytury pracownika?
Piotr Piasecki, Piasecki-Payroll
Gdzie nas strzygą? Problem oszustw pracowniczych w stacjach dealerskich
Marek Konieczny, DCG Dealer Consulting