zgłoś udział

Jak uratować 27 proc. traconych szans sprzedażowych?

28 Marzec, 2018

27 proc. klientów próbujących skontaktować się z oddziałami Grupy Wróbel telefonicznie, „odbijało się” od ściany, a rozmowy nie dochodziły do skutku. To był impuls do podjęcia pierwszych działań ukierunkowanych na stworzenie komórki BDC, która byłaby odpowiedzialna za kontakt z klientami. W 2017 r. BDC Grupy Wróbel wykonało i odebrało łącznie 167 tys. połączeń telefonicznych. Jakie były podstawowe obowiązki tego działu w przeszłości? Jak kształtują się one obecnie? I jak mogą wyglądać w przyszłości? Podczas Kongresu Michał Łuczak, prezes Grupy Wróbel, opowie o tym, jak tworzył komórkę BDC. Zaprezentuje też swoją wizję rozwoju tego działu. Dziś publikujemy krótką zapowiedź tego wystąpienia.


Michał Łuczak
Prezes Grupy Wróbel, wielooddziałowej organizacji dealerskiej, w skład której wchodzi 9 salonów marki Mercedes-Benz oraz 3 stacje Mazdy. Aktualnie Grupa posiada oddziały we Wrocławiu, Opolu, Jeleniej Górze, Pietrzykowicach, Lubinie, Zielonej Górze, Częstochowie i Straszynie k/ Gdańska. Laureat wielu nagród rynku dealerskiego, w tym nagrody „Człowiek roku 2013” miesięcznika „Dealer”. Od 2010 r. firma pod jego wodzą zwiększyła obroty o ponad 380 proc. (ze 172 do 829 mln zł), a w 2017 r. zawitała do grona 50 największych firm dealerskich o najwyższej sprzedaży aut (ponadto zajmuje 502. miejsce w rankingu TOP 2000 - zestawieniu największych firm w Polsce „Rzeczpospolitej”). Michał Łuczak od lat czynnie udziela się w środowisku branży dealerskiej. W ubiegłym roku został wybrany na przewodniczącego Rady Dealerów Związku Dealerów Samochodów.