zgłoś udział

HOTEL OSSA, 5—6 CZERWCA 2018 R. START: GODZ. 10.00

 

 

 

Dwudniowa konferencja,
nowa formuła wystąpień.

 

Podstawa Kongresu to od samego początku merytoryczna konferencja na najwyższym poziomie. Co bardzo ważne, współtworzona przez najlepszych prelegentów nie tylko z branży stricte motoryzacyjnej, ale z całego biznesowego świata, który w dzisiejszych czasach ma wpływ na osoby zarządzające nowoczesnym przedsiębiorstwem. Do tego na 9. Kongres szykujemy dla uczestników niespodziankę. Ma być dynamiczniej i jeszcze praktyczniej.

 

NOWA FORMUŁA WYSTĄPIEŃ

Odejście od 40-minutowych minutowych prelekcji na rzecz krótkich i praktycznych wystąpień (zasada 18-20-minutowych prezentacji, wzorowana na formacie konferencji TEDx

 

 

4 RODZAJE PRELEKCJI

Każda „szyta” pod potrzeby dealerskiego menedżera.

 

Dealerzy – najważniejsze grono prelegentów, którzy odsłonią przed publicznością fragmenty swoich biznesów i procesów wdrażanych w firmach; w krótkich i praktycznych prelekcjach – o tematyce możliwie najbliższej koszuli dealera – sami dealerzy opowiedzą słuchaczom „jak to działa u mnie”; skoncentrują się na konkretnym procesie czy elemencie zarządzania, który usprawnił działanie stacji lub funkcjonowanie danego obszaru firmy; pokażą go na liczbach, wskaźnikach, no i oczywiście przekażą swoje obserwacje z samego wdrażania, przede wszystkich w postaci konkretnych rad, dobrych praktyk i wniosków (co robiłem źle i dlaczego; jak to ulepszyłem; na czym polegała zmiana; jakie efekty udało się dzięki niej osiągnąć)

 

Eksperci i praktycy branży – analitycy rynku, często byli dealerzy bądź menedżerowie, którzy zapewnią szersze spojrzenie na dany problem; nieco z dystansu, bez emocjonalnego obciążenia, jakie towarzyszy „czynnym” dealerom, zarządzającym własną firmą; wszyscy z nich pracują z branżą na co dzień, więc każde wystąpienie będzie miało charakter „kazusowy”, a nie teoretyczny (przykładowo: jak NIE planować budżetu; na co uważać, tworząc dział „używek”; jakie wartości wskaźników finansowych powinny dealerowi zapalać „lampkę”)

 

Świat zewnętrzny – branża dealerska nie działa w próżni, więc nie ma co obrażać się na zmiany, jakie zachodzą we współczesnym świecie: w sprzedaży, w komunikacji, marketingu, w świecie internetu i cyberprzestrzeni; trzeba im sprostać, a nowoczesne narzędzia wykorzystać w swoich biznesach; opowiedzą o tym najlepsi eksperci od e-mailingu, social media, bezpieczeństwa IT itd.

 

Gość specjalny – zawodowy mówca, który nie tylko występami na scenie, ale całym swoim życiem udowadnia, że „można”, że „się da”… prelekcja inspirująco-motywacyjna, która ma wywołać brawa już podczas wystąpienia; i dać dealerom przysłowiowego „kopa”; w tym roku owym motywującym ma być Jacek Walkiewicz, psycholog i członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców (choć on sam „motywatorem” nigdy by się nie nazwał – jak podkreśla, wywodzi się jeszcze z pokolenia, które wstawało rano i samo z siebie wiedziało, co ma robić…)

 

 Spotkania branży i otoczenia rynku.

Branża to ludzie – niby jeden z bardziej wyświechtanych sloganów, ale też nigdzie indziej niż na Kongresie nie nabiera on bardziej realnego i namacalnego znaczenia. Ponad 600 uczestników w jednym miejscu, (dealerów wszystkich marek, importerów, przedstawicieli firm z otoczenia rynku), 30 godzin na spotkania w kuluarach. Każdy z obecnych nastawiony na biznesowy networking i wymianę wiedzy. Niejeden wspólny „deal”, branżowa inicjatywa, czy transakcja mają swój początek właśnie na Kongresie. Jeśli ktoś nie chce zostać z boku głównego nurtu wydarzeń, nie może go tu zabraknąć.

 

Wystawa targowa produktów i usług

Największa powierzchnia wystawowa w branży. Na Kongresie pokaże się kilkadziesiąt firm z bezpośredniego otoczenia rynku dealerskiego, m.in.: instytucje finansowe (banki, leasingi), ubezpieczyciele, dostawcy olejów, firmy lakiernicze, dostawcy oprogramowania DMS, firmy informatyczne, dostawczy wyposażenia serwisu i chemii warsztatowej. Każdy z nich przedstawi ofertę produktowo-usługową sprofilowaną pod dealerów. A także zadba o atrakcje (nie tylko stricte branżowe) na swoim stoisku. Wystawa kongresowa tętni życiem przez całą imprezę: od rana do nocy.

 

Badanie Satysfakcji Dealerów 2018

Od kilku dobrych lat Ogólnopolskie Badanie Satysfakcji Dealerów ma swoją premierę na Kongresie. „Na żywo”, w obecności dealerów i importerów, słowem – wszystkich najbardziej zainteresowanych. Późnym popołudniem 5 czerwca szereg marek zostanie więc ponownie „naznaczonych”. Kto będzie się mógł uśmiechnąć, a kto będzie się musiał zmierzyć z krytyką sieci? Prezentacja Badania to zawsze jedna z najbardziej emocjonujących chwil na Kongresie. Głos dealerów nigdy nie brzmi tak donośnie.

 

Gala nagród rynku dealerskiego

 

Drugim z najbardziej emocjonujących momentów imprezy jest bez wątpienia Gala Nagród Rynku, czyli rozdanie dealerskich Oscarów za dokonania w ciągu roku, jaki upłynął od poprzedniego Kongresu. To właśnie wtedy tradycyjnie najtrudniej o wolne miejsce na sali. Oscary zarówno dla firm (m.in. Najlepszy dealer, Dealer Dobrych Uczynków), jak i dla ludzi (Wschodząca gwiazda, Człowiek roku), w sumie aż 9 kategorii. Nagrody, o których decydują Kapituła i „lud” (głosowanie internetowe). Prestiż Nagród widać najlepiej, sprawdzając grono już nagrodzonych (zobacz). Kto następny?

 

Wieczorny bankiet
i całonocne atrakcje

Jako że nie samą pracą dealer żyje, po Gali Nagród, późnym wieczorem, rozpoczyna się na Kongresie wieczorny bankiet, organizowany w części wystawowej imprezy. I choć stoiska wystawców „żyją” podczas całego Kongresu, to kulminacja wydarzeń i atrakcji ma miejsce właśnie wówczas, kiedy to przy lampce wina i dobrej muzyce rozmowy nabierają bardziej luźnego charakteru. Bo Kongres ma też na celu integrację branży, tak potrzebną, by środowisko dealerskie w Polsce było silniejsze. Z korzyścią dla wszystkich.

SaveSave