zgłoś udział

Jak odzyskałem wpływ na realizację penetracji sprzedaży finansowania?

02 Kwiecień, 2018
  Kontrola procesów w dziale sprzedaży jest kluczowym czynnikiem, który wpływa na ostateczne sukcesy dealera. Jak wyjaśnia Piotr Krasnodębski, współwłaściciel warszawskiego dealerstwa Mitcar, w swojej codziennej pracy bardzo dużą wagę przykłada do budowania procesów w firmie oraz późniejszego sprawdzania ich przebiegu. Najciekawszych materiałów do analiz dostarczają oczywiście liczby. Podczas swojego wystąpienia na Kongresie podzieli się swoimi doświadczeniami w zakresie procesów sprzedażowych samochodów i – równie ważnych – produktów im towarzyszących, przede wszystkim finansowania.  

Piotr Krasnodębski, Mitcar. Współwłaściciel firmy Mitcar, stołecznego dealera marek KIA, Mitsubishi i Subaru. Jeden z najlepszych dealerskich menedżerów młodego pokolenia, zarządzający firmą – wspólnie z ojcem – od 2009 r. W tym czasie spółka przekształciła się z jednomarkowego dealerstwa w wielomarkową, zmodernizowaną stację (pozyskanie autoryzacji Subaru, a następnie KIA). Posprzedażowe portfolio dealera uzupełnia z kolei serwis mechaniczny Boscha. W Mitcarze Piotr Krasnodębski zajmuje się głównie działką analityczno-finansową oraz sprzedażą. To on odpowiada w głównej mierze za rekrutację załogi oraz zarządzanie systemami wynagrodzeń (jedną z jego  autorskich praktyk jest uzależnienie pełnej prowizji dla pracownika działu sprzedaży od realizacji procesu obsługi, który daje szansę na dochód także innym działom). W przeszłości związany z firmą Cudbury Wedel, prowadził również własną agencję reklamową.