zgłoś udział

Prelegenci

Poznaj naszych prelegentów

Daria Zawrotniak

Voyager Group
Pracuje w branży motoryzacyjnej od ponad 10 lat, w tym czasie zajmowała różne, kluczowe dla dealerskiego biznesu stanowiska (główny księgowy, dyrektor finansowy, dyrektor zarządzający) w kilku firmach dealerskich, dzięki czemu posiada szerokie spektrum wiedzy i znajomości biznesu nie tylko z pozycji finansów i księgowości. Posiada prestiżowy certyfikat Mercedes Benz Finance Manager. Wykładowca Akademii Dealer Bussines Management w dziedzinie zarządzania finansami i kontrolingu w firmach dealerskich.

Marek Konieczny

DCG Dealer Consulting
Prezes Związku Dealerów Samochodów i partner zarządzający firmy DCG Dealer Consulting, będącej wydawcą miesięcznika „Dealer” – jedynego na rynku pisma poświęconego całkowicie tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską – oraz organizatorem największych branżowych imprez w Polsce (Kongres Dealerów, Forum TOP100). Specjalizuje się w dziedzinie rynku dealerskiego i europejskiego prawa motoryzacyjnego. Jest autorem wielu publikacji prasowych i książek („100 pytań o GVO”, „Skonsumować wzrost rynku. Kilka dróg dla polskich dealerów”), twórcą i wykładowcą kilkunastu programów szkoleniowych dla branży dealerskiej, a także pomysłodawcą i animatorem wielu programów biznesowych i public relations na rynku motoryzacyjnym w Polsce m.in. „ISO – Motor Sukcesu”, „Twój samochód – ty decydujesz”, „Dealer Dobrych Uczynków” czy „Karta Ratownicza w Pojeździe.”

Michał Łuczak

Grupa Wróbel
Prezes Grupy Wróbel, wielooddziałowej organizacji dealerskiej, w skład której wchodzi 9 salonów marki Mercedes-Benz oraz 3 stacje Mazdy. Aktualnie Grupa posiada oddziały we Wrocławiu, Opolu, Jeleniej Górze, Pietrzykowicach, Lubinie, Zielonej Górze, Częstochowie i Straszynie k/ Gdańska. Laureat wielu nagród rynku dealerskiego, w tym nagrody „Człowiek roku 2013” miesięcznika „Dealer”. Od 2010 r. firma pod jego wodzą zwiększyła obroty o ponad 380 proc. (ze 172 do 829 mln zł), a w 2017 r. zawitała do grona 50 największych firm dealerskich o najwyższej sprzedaży aut (ponadto zajmuje 502. miejsce w rankingu TOP 2000 - zestawieniu największych firm w Polsce „Rzeczpospolitej”). Michał Łuczak od lat czynnie udziela się w środowisku branży dealerskiej. W ubiegłym roku został wybrany na przewodniczącego Rady Dealerów Związku Dealerów Samochodów.

Łukasz Łuszczak

Jata
Przedsiębiorca, praktyk i trener biznesu. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego salonu Fiata Jata w Świdnicy. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Posiadane doświadczenia wykorzystuje, pełniąc role zawodowe: menedżera, dyrektora zarządzającego, trenera biznesu. Prowadził szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji osobistych, menedżerskich oraz przywództwa. Specjalizuje się w poprawie efektywności pracy zespołów oraz komunikacji. Pracuje z menedżerami i pracownikami nad rozwojem kompetencji kierowniczych. Poza biznesem jego pasją jest opieka nad pszczołami i zgłębianie wiedzy na temat organizacji, jaką jest pszczela rodzina.

Mikołaj Małecki

ASE Global
Menadżer, trener, ekspert z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą w salonach dealerskich. Obecnie pełni funkcję konsultanta i szkoleniowca ASE Global. Specjalizuje się w realizacji programów podnoszących rentowność firm dealerskich. Pracuje z dealerami w ich salonach. Zachowania załogi i codzienne życie salonu nie stanowi dla niego żadnej tajemnicy. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zdobywał w pracy dla największych polskich grup dealerskich: PGD, PGA i Auto Boss. W swojej karierze odpowiadał za sprzedaż marek: Ford, Nissan, Suzuki, Volvo, BMW i MINI. Z dużymi sukcesami zarządzał Bawaria Motors (BMW, MINI), będąc odpowiedzialnym za sprzedaż w jej czterech lokalizacjach: Gdańsku, Warszawie, Jankach i Katowicach.  

Paweł Sala

FreshMail
Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wielokrotnie wyróżniany i nagradzany. Ewangelizator email marketingu - od wielu lat publikujący w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Nowa Sprzedaż i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie czy Nowy Marketing. Współautor bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefana. Fan podróży dalekich i bliski oraz skoków spadochronowych.

Daniel Kędzierski

FastTony.es
Przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategii marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic. W ostatnim czasie skupia się na Automatyzacji w Lead Generation, propagując model efektywnościowy w pozyskiwaniu klientów. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym. Fan motoryzacji. W przeszłości pracownik jednego z pomorskich salonów samochodowych.

Jacek Walkiewicz

Pełna Moc Życia
Psycholog, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od dwudziestu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 300 firm. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący, narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykład na TEDxWSB umieszczony na YouTube ma ponad 2 miliony odsłon. Autor książek „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”. Ta ostatnia została nagrodzona w konkursie miesięcznika Charaktery (nagroda Teofrasta) za najpopularniejszą książkę psychologiczną napisaną w 2013 roku. Prywatnie żonaty (żona Monika), ojciec czwórki dzieci, pasjonat turystyki kempingowej.

Krzysztof Romański

DCG Dealer Consulting
Partner w firmie doradczej DCG Dealer Consulting. Kierownik działu sprzedaży i marketingu w wydawnictwie miesięcznik "Dealer". Współorganizator konferencji branżowych dla rynku motoryzacyjnego m.in: Kongresu Dealerów Samochodów, Forum Top100, Salon i Serwis. Autor licznych badań i analiz, przede wszystkim Niezależnego Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych ze współpracy z importerami, towarzystwami ubezpieczeniowymi i instytucjami finansowymi, a także licznych raportów dotyczących polskiego rynku motoryzacyjnego na rzecz krajowych oraz międzynarodowych opracowań. Absolwent wydziału zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Od 6 lat żonaty, ojciec 2 synów (pięcioletniego Jana i rocznego Franciszka).

Tomasz Betka

Miesięcznik "Dealer"
Dziennikarz, redaktor naczelny miesięcznika "Dealer”, wcześniej przez ponad 5 lat sekretarz redakcji „Dealera”. Autor kilkuset artykułów poświęconych branży dealerskiej, redaktor wydania „Złotej Księgi na 25-lecie rynku dealerskiego w Polsce”. W przeszłości związany m.in. z gazetą „PDF” (szef działu dziennikarstwo) oraz portalem UniaEuropejska.org (jako naczelny). Absolwent dziennikarstwa oraz europeistyki na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Bogusław Kowalski

Auto Idea
Współwłaściciel i prezes grupy Auto Idea, dealera marek Mercedes-Benz (z lokalizacjami w Łomiankach k. Warszawy, Białymstoku i Olsztynie) oraz Mazdy (Olsztyn). W ciągu ostatnich lat jego firma zwiększyła obroty kilkakrotnie, do poziomu powyżej 380 mln zł. Sam Bogusław Kowalski należy do grona dealerskich menedżerów, którzy przykładają szczególną wagę do zarządzania finansami, dbania o płynność finansową oraz wskaźniki ekonomiczne dealerstwa. Jest także znanym w branży zwolennikiem nowoczesnego finansowania aut, czyli programów opierających się na niskiej miesięcznej racie i wysokiej wartości wykupu (tzw. HRV). W przeszłości współtworzył strukturę Mercedes-Benz Warszawa, a następnie przez 7 lat zarządzał salonem producenckim Mercedesa przy al. Jerozolimskich.

Radosław Sternicki

Odyssey Warszawa
Wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy Odyssey, dealera Fiata, KIA, Mazdy i Nissana, posiadającego obiekty w Warszawie, Pruszkowie oraz Częstochowie. Jeden z najbardziej uznanych menedżerów branży dealerskiej, mający w dorobku szereg działań optymalizacyjnych firmy. W swojej pracy skupiał się między innymi na opracowywaniu systemu wynagrodzeń, zarządzaniu czasem i usprawnianiem procesu napraw w serwisie. W ostatnim czasie koncentrował się na projektowaniu procesów w dealerskim dziale samochodów używanych.

Adam Kowalczyk

Dealer Finance Consulting
Ekspert w dziedzinie budowy profesjonalnych systemów F&I w stacjach dealerskich. Doświadczenie zdobywał między innymi jako osoba zarządzająca systemem F&I w Polskiej Grupie Dealerów, a także – we współpracy z innymi dealerami – pracując od 2000 r. w GE Money Bank. Zarządzał Departamentami Sprzedaży w Santander Consumer Bank S.A. oraz Volkswagen Bank Polska S.A. Posiada 10-letnie menedżerskie doświadczenie w renomowanych polskich i zagranicznych Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Właściciel firmy doradczej Dealer Finance Consulting, współpracującej z wieloma czołowymi firmami dealerskim w Polsce. Ekspert z zakresu F&I Związku Dealerów Samochodów.

Piotr Krasnodębski

Mitcar
Współwłaściciel firmy Mitcar, stołecznego dealera marek KIA, Mitsubishi i Subaru. Jeden z najlepszych dealerskich menedżerów młodego pokolenia, zarządzający firmą – wspólnie z ojcem – od 2009 r. W tym czasie spółka przekształciła się z jednomarkowego dealerstwa w wielomarkową, zmodernizowaną stację (pozyskanie autoryzacji Subaru, a następnie KIA). Posprzedażowe portfolio dealera uzupełnia z kolei serwis mechaniczny Boscha. W Mitcarze Piotr Krasnodębski zajmuje się głównie działką analityczno-finansową oraz sprzedażą. To on odpowiada w głównej mierze za rekrutację załogi oraz zarządzanie systemami wynagrodzeń (jedną z jego  autorskich praktyk jest uzależnienie pełnej prowizji dla pracownika działu sprzedaży od realizacji procesu obsługi, który daje szansę na dochód także innym działom). W przeszłości związany z firmą Cudbury Wedel, prowadził również własną agencję reklamową.

Jakub Mrugalski

Niebezpiecznik.pl
Szkoleniowiec przez lata związany zawodowo z branżą IT i bezpieczeństwem. Karierę rozpoczynał jako programista portalu Interia.pl. Następnie wykorzystywał swoje umiejętności w międzynarodowej korporacji Akamai (gdzie odpowiadał za ochronę 30 proc. jej światowego ruchu internetowego). Obecnie całkowicie oddany tematyce bezpieczeństwa IT. Realizuje się zarówno jako tester zagrożeń w Niebezpiecznik.pl, jak i jako trener prowadzący szkolenia techniczne z „Atakowania i ochrony webaplikacji”. Z racji posiadania rzadkiej wśród informatyków umiejętności skutecznego komunikowania się z tzw. zwykłym użytkownikiem, Kuba Mrugalski jest także trenerem i współautorem szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT dla osób „nietechnicznych”, które na co dzień wykorzystują w swojej pracy komputer oraz internet (nie trudno zauważyć, że ta definicja mogłoby objąć w zasadzie całą załogę autoryzowanego dealerstwa).

Michał Wąsik

ASE Global
Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów. ASE Global to jedna z czołowych firm świadczących usługi dla rynku motoryzacyjnego. Działa w 34 krajach świata. Doradza zarówno dealerom, importerom i producentom i samochodów i motocykli.

Elżbieta Wojszwiłło-Tarnowska

Re-Wo
Prezes zarządu spółki Re-Wo, dealerstwa Forda i Skody. Istniejącą od 1995 r. firmą zarządza od sześciu lat. Pod jej wodzą Re-Wo nie tylko utrzymało dotychczasowy poziom i reputację - firmy cenionej nie tylko w rodzimym Lubinie, ale i całym regionie - ale sukcesywnie podąża ścieżką rozwoju. Przez lata dealerstwo było związane tylko z jedną marką - Fordem. W 2015 r. firma pozyskała także autoryzację Skody. Elżbieta Wojszwiłło-Tarnowska nie skupia się na jednym obszarze działalności dealerstwa. Stosuje wiele oryginalnych i odważnych rozwiązań w dziale sprzedaży samochodów nowych, ale także używanych, w serwisie oraz - w zapominanym przez wielu dealerów - dziale akcesoriów. W 2015 r. była nominowana do nagrody Wschodzącej Gwiazdy Rynku Dealerskiego.