Tekst

Imię Nazwisko

...

Prelegenci

„Dużo trudniej niż wejść na szczyt, jest na nim pozostać. Na szczycie jest mało miejsca, powietrze jest rzadkie, a chętnych do zajęcia naszego miejsca wielu. Moim największym sukcesem jest utrzymanie się w światowej czołówce przez ponad 20 lat. Sport dał mi wiele lekcji – zwycięstwa i porażki uczą. Teraz te lekcje wykorzystuję w życiu prywatnym i biznesie.”

GOŚĆ SPECJALNY

Maja Włoszczowska

szKoła Życia

Image

Jakub Bieńkowski

Volvo Car Poland

Ekspert w dziedzinie marketingu z 19-letnim doświadczeniem. W trakcie swojej kariery zrealizował setki kampanii, skutecznie zarządzając wielomilionowymi budżetami. Jest laureatem czterech nagród Effie Awards, w tym Grand Prix za długoterminowy projekt „Idealny pracownik banku”. Specjalizuje się w digital marketingu, prowadzeniu niestandardowych kampanii online oraz zarządzaniu dużymi projektami marketingowymi. Obecnie pełni funkcję szefa marketingu w Volvo Car Poland, gdzie odpowiada za strategiczne działania marketingowe i rozwój marki na polskim rynku.

Natalia Borowska

Sales Lions

Doświadczona specjalistka w dziedzinie rozwoju i wdrożeń technologii Business Intelligence (BI), która obejmuje narzędzia do zbierania, analizowania i wizualizacji danych, wspierające procesy decyzyjne w firmach. Na stanowisku Development and BI Technology Director w firmie Sales Lions, zajmuje się wdrożeniami oraz rozwojem systemów raportowania dla procesów marketingowych, obsługi kanałów zdalnych i sprzedaży. W latach 2018-2024 realizowała liczne projekty w obszarze obsługi klienta dla marek takich, jak Mercedes-Benz, Škoda, SEAT, Cupra, VW czy JLR, koncentrując się na wdrażaniu i optymalizacji BDC, podnoszeniu jakości obsługi kanałów zdalnych i raportowaniu.

Wszechstronny szkoleniowiec, wykładowca, dziennikarz, coach i manager. W każdej z tych ról czuje się dobrze i każda z nich go definiuje. Lubi czerpać wiedzę z najróżniejszych źródeł, aby następnie przekazywać ją dalej i wykorzystywać w licznych projektach, które prowadzi. W centrum jego zainteresowań znajduje się szeroko pojęta komunikacja – werbalna, pozawerbalna, wizualna, w mediach społecznościowych, w zespołach, grupach i społeczeństwach. Często porusza temat ekonomii behawioralnej, kluczowej dla zrozumienia zachowań konsumentów i podejmowania skutecznych decyzji biznesowych. Jego podejście do komunikacji i storytellingu pomaga firmom skutecznie budować relacje z klientami, zwiększać zaangażowanie i osiągać lepsze wyniki.

Piotr Bucki

Marlena Drojka

L’emir

Od 2017 roku odpowiedzialna za sprzedaż w firmie L’emir, dealerstwie Skody z Dąbrowy Górniczej. Przed dołączeniem do L’emir, przez 13 lat była związana z Noma Auto. Obecnie odgrywa kluczową rolę w zarządzaniu segmentem flotowym, gdzie dealer z Dąbrowy Górniczej skutecznie konkuruje z największymi grupami w sieci Skody. Jej bogate doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i segmentem flotowym, połączone z umiejętnością budowania silnych relacji z klientami, przyczyniło się do dynamicznego rozwoju firmy i jej sukcesów na rynku motoryzacyjnym. Nie boi się podejmowania odważnych biznesowych decyzji – w pracy zawodowej duży nacisk kładzie na strategię, zwłaszcza w obszarach dosprzedaży i upsellingu.

Janusz Grądzki

Fundacja Kierunkowskaz

Specjalista w dziedzinie elektromobilności i zarządzania flotą pojazdów zeroemisyjnych. Jako prezes Fundacji Kierunkowskaz, zrzeszającej doradców oraz ekspertów działających w sektorze nowych technologii, aktywnie wspiera rozwój projektów związanych z elektromobilnością w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest również pomysłodawcą i wykładowcą studiów podyplomowych „Zarządzanie Flotą Pojazdów Zeroemisyjnych” oraz „Ekologiczny Transport Przyszłości” na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, a także panelu „Nowa Mobilność” na Politechnice Warszawskiej. Podczas Kongresu, dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu pokaże dealerom, gdzie mogą szukać dodatkowych klientów biznesowych na zakup aut elektrycznych.

Praktyk w branży marketing automation z 10-letnim doświadczeniem w zawodzie, obecnie pełniący funkcję Dyrektora Sprzedaży w firmie YouLead Poland. W ciągu ostatnich 5 lat zrealizował około 30 projektów dla branży dealerskiej związanych ze wdrażaniem procesów automatyzacji. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu doradza klientom, jak osiągnąć najlepsze rezultaty sprzedażowe przy pomocy automatyzacji marketingu.Jest absolwentem CIM (Chartered Institute of Marketing), University of Illinois oraz entuzjastą nowych technologii i mierzenia efektywności działań marketingowych, co pozwala mu dostarczać praktyczne i skuteczne rozwiązania, które pomagają firmom lepiej zrozumieć i angażować klientów poprzez personalizację komunikacji i automatyzację procesów marketingowych.

Damian Gucza

YouLead

Tomasz Gubała

L’emir

Dyrektor zarządzający firmy L’emir, dealerstwa Skody z Dąbrowy Górniczej, znany ze swojego innowacyjnego podejścia. Z branżą motoryzacyjną związany od dwóch dekad. Przez ostatnie lata odważnie wdrażał firmowe procesy związane z automatyzacją i obsługą zdalną klienta. Twórca autorskiego projektu - kluczykomatu L’emirGO, oraz narzędzia online do rezerwacji wizyty w ASO. Jego wcześniejsze doświadczenie obejmuje rolę szefa serwisu w tyskim dealerstwie Auto Centrum Kierat. Dzięki swojej wizji i umiejętności adaptacji do nowych technologii skutecznie podniósł standardy obsługi klienta i zwiększył efektywność operacyjną firmy. Aktualnie, jako dyrektor ds. inwestycji, odpowiada za rozwój przedsiębiorstwa, koncentrując się m.in. na metodach automatyzujących dosprzedaż i upselling.

Artur Jabłoński

Digitalk

Uznany specjalista w dziedzinie marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych. Założyciel agencji Digitalk, która specjalizuje się w doradztwie marketingowym oraz tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych na platformach takich jak Facebook, Instagram i LinkedIn. W przeszłości prowadził liczne szkolenia i warsztaty dedykowane branży dealerskiej, w ramach projektów Dealer Marketing, podczas których skupiał się na skutecznych technikach reklamy nowych modeli pojazdów, promocjach serwisowych oraz zaproszeniach do jazd testowych. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z dużymi korporacjami, MŚP oraz instytucjami kultury, w tym projekty realizowane dla marek takich, jak Ergo Hestia, Allegro, Benefia, Orange i mBank. Jest autorem czterech bestsellerowych poradników biznesowych oraz twórcą jednego z najpopularniejszych w Polsce podcastów o marketingu. Jego praktyczne podejście do marketingu, połączone z głęboką wiedzą o mediach społecznościowych, sprawiają, że jest cenionym prelegentem i doradcą w branży motoryzacyjnej, który pomaga dealerom skutecznie docierać do klientów i optymalizować działania marketingowe.

Doświadczony menedżer z 17-letnim stażem w branży motoryzacyjnej. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego Auto Group Polska. Wcześniej związany z Audi Centrum Poznań, Porsche Centrum Poznań oraz Porsche Centrum Sopot, gdzie zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach, zaczynając jako doradca serwisowy, a następnie awansując na szefa działu posprzedaży i zastępcę dyrektora. Od 2017 roku zarządzał firmą Motorpol Wrocław, a w 2023 roku, po połączeniu z Auto Group Polska, objął stanowisko dyrektora zarządzającego obu dealerstw. W nowej roli postawił mocno na rozwój i poprawę organizacji działu samochodów używanych, co będzie głównym tematem jego wystąpienia na Kongresie Dealerów. Jego strategiczne podejście do zarządzania tym obszarem w krótkim czasie przyniosło wymierne korzyści i poprawiło wyniki sprzedażowe firmy.

Jakub Jaworski

Auto Group Polska

Marek Konieczny

DCG Dealer Consulting

Partner zarządzający w firmie DCG Dealer Consulting wydawcy miesięcznika "Dealer", jedynego na rynku pisma w pełni poświęconego zarządzaniu autoryzowaną stacją dealerską. Jako ekspert rynku z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, był głównym inicjatorem powstania Związku Dealerów Samochodów i pełnił funkcję jego prezesa do 2021 roku. Jego działalność w DCG Dealer Consulting obejmuje doradztwo strategiczne, realizację programów naprawczych oraz prowadzenie szkoleń i konferencji, takich jak Kongres Dealerów i Forum TOP100. Jest autorem wielu publikacji prasowych i analiz dotyczących rynku motoryzacyjnego, a także inicjatorem licznych projektów doradczych mających na celu optymalizację procesów biznesowych w branży dealerskiej.

Wojciech Kordalewski

ASE Global

Doświadczony konsultant ASE Global oraz ekspert branży dealerskiej. Przed rozpoczęciem pracy w ASE Global, zdobywał doświadczenie, pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i za granicą. Związany przed laty z Grupą PGD, w której pełnił funkcje Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu, odpowiadając za strategię i działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane konsultacje, bierze udział w programach nastawionych na usprawnienie funkcjonowania stacji dealerskich oraz projektach szkoleniowo-coachingowych dla właścicieli i kadry kierowniczej salonów. W pracy koncentruje się na zarządzaniu działami stacji dealerskiej, obejmując wszystkie aspekty biznesu, od zarządzania ludźmi i procesami, przez przychody, marże i koszty, co bezpośrednio wpływa na wzrost zyskowności biznesu. Jest także wykładowcą w Dealer Akademii.

Uznany ekspert w dziedzinie wystąpień publicznych i budowania przekazu, który od lat wspiera przedsiębiorstwa w efektywnej komunikacji. Jako założyciel PrezArt, firmy specjalizującej się w tworzeniu najwyższej jakości prezentacji, prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady z zakresu storytellingu. Pomaga firmom w budowaniu narracji, które angażują i inspirują odbiorców, co jest kluczowe w skutecznej obsłudze klienta i sprzedaży. Twórca „metodyki 4 warstw”, która pozwala oszacować wartość i emocje w czasie prezentacji. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z wieloma firmami z różnych branż, w tym motoryzacyjnej. Umiejętność łączenia humoru, narracji i struktur kognitywnych sprawia, że jest charyzmatycznym mówcą, którego prezentacje nie tylko edukują, ale również inspirują słuchaczy. Jego prezentacja na Kongresie Dealerów w 2022 roku została najlepiej ocenianym wystąpieniem, uzyskując 9,89 na 10 punktów.

Kamil Kozieł

PrezART

Szymon Negacz

SellWise

Uznany ekspert w dziedzinie sprzedaży B2B, od lat wspierający przedsiębiorstwa w skutecznym zwiększaniu wyników wolumenowych. Jako twórca i właściciel SellWise oraz WiseGroup, specjalizuje się w doradztwie, szkoleniach oraz implementacji nowoczesnych strategii sprzedażowych i marketingowych. Jego liczne doświadczenia obejmują współpracę z firmami z różnych branż, w tym z sektorem motoryzacyjnym, gdzie pomaga dealerom w optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta. Wizytówkę eksperta stanowi podcast „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing”, cieszący się dużą popularnością wśród przedstawicieli branży B2B, oraz własny kanał w serwisie YouTube pt. „Wise Business School”, na którym tłumaczy skomplikowane zagadnienia biznesowe w przystępny sposób. Dzięki swojemu wszechstronnemu podejściu i pasji do procesowego zarządzania jest jednym z najbardziej cenionych ekspertów w dziedzinie sprzedaży i marketingu w Polsce. W 2024 roku wyróżniony z uwagi na największy wzrost liczby obserwujących na platformie LinkedIn.

Łukasz Połubianko

SellWise

Ekspert w dziedzinie sprzedaży i marketingu B2B, z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży. Obecnie pełni funkcję Chief of Consulting & Trainings w SellWise, gdzie prowadzi największy w Polsce zespół konsultantów i trenerów sprzedaży oraz marketingu B2B. Specjalizuje się w usprawnianiu procesów sprzedażowych, pomagając właścicielom, menedżerom i handlowcom rozwijać biznesy i zespoły. Dysponuje bogatym doświadczeniem w realizacji projektów szkoleniowych i doradczych dla wiodących marek, takich jak Orange czy Santander oraz wielu innych firm z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i energetycznej. Jego umiejętności obejmują sprzedaż telefoniczną, prospecting, negocjacje oraz wdrażanie procesów sprzedażowych.

Krzysztof Romański

DCG Dealer Consulting

Jeden z najbardziej doświadczonych analityków w branży motoryzacyjnej w Polsce. Jako partner oraz kierownik działu badań i analiz w firmie DCG Dealer Consulting, jest twórcą i głównym wykonawcą jedynego w Polsce niezależnego „Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych ze współpracy z importerami”. Od początku realizacji badania, czyli od 2007 roku, prowadzi i koordynuje cały projekt, dostarczając kluczowych informacji na temat jakości współpracy pomiędzy dealerami a importerami. Związany z branżą dealerską od ponad 15 lat, jest autorem wielu specjalistycznych raportów i analiz dotyczących polskiego rynku motoryzacyjnego. Jego ekspertyza jest ceniona zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej, co potwierdzają liczne opracowania, których jest autorem. Jego praca koncentruje się na dostarczaniu praktycznych wniosków i strategii, które pomagają dealerom samochodowym w Polsce optymalizować ich działalność i poprawiać współpracę z importerami.

Dawid Stanik

Nowe Motywacje

Doświadczony trener-konsultant z 18-letnim doświadczeniem w wielu branżach, w tym motoryzacyjnej, finansowej, farmaceutycznej, medycznej oraz w segmencie nowych technologii. Obecnie pełni funkcję Wiceprezesa i Dyrektora Programowego w firmie Nowe Motywacje, gdzie kieruje zespołem MOTO, realizując strategiczne projekty szkoleniowe i konsultacyjne. Posiada bogatą wiedzę na temat procesów, narzędzi biznesowych oraz kluczowych wskaźników efektywności funkcjonujących w strukturach sprzedażowych i posprzedażowych sieci dealerskich.Współtwórca idei budowania showroomów i wirtualnych salonów marek Volkswagen i CUPRA. Przez lata realizował liczne projekty wprowadzające nowatorskie narzędzia wspierające sprzedaż w sieciach dealerskich wielu marek.

Michał Wąsik

KPI Outsourcing

Doświadczony specjalista w dziedzinie zarządzania wskaźnikowego oraz finansów, związany z firmą KPI Outsourcing. Jego bogate doświadczenie obejmuje doradztwo i konsulting dla sieci dealerskich oraz importerów w Polsce i Europie. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania firmami dealerskimi, działami handlowymi (w segmencie aut nowych i używanych) oraz serwisami. W swojej pracy skupia się na wprowadzaniu kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz na podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych, które przekładają się na wzrost zysków firm. Jest cenionym prelegentem i szkoleniowcem, znanym z praktycznych metod i efektywnych narzędzi, które pomagają firmom dealerskim osiągać lepsze wyniki finansowe i operacyjne.

Doświadczony menedżer związany z koncernem Volkswagen AG od 1997 roku. Z wykształcenia technik samochodowy oraz finansista, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Przez lata zdobywał doświadczenia na licznych stanowiskach związanych z posprzedażą. Od 2007 roku pełnił rozmaite funkcje menedżerskie w marce Volkswagen oraz w ramach Grupy VW. Od 2021 roku kieruje działem Obsługi Posprzedażnej w Volkswagen Group Polska, nadzorując osiem kluczowych działów: Raportowanie i Analizy, Rozwój Biznesu i Procesów, Produkt, Strategiczne Kanały i Programy Sprzedaży, Doradcy Sieci, Technika i Serwisowe Centrum Diagnostyczne, Logistyka oraz Akademia Szkoleń. W latach 2018-2020 pełnił funkcję Dyrektora After Sales w strukturach Volkswagen Group Japan, co dodatkowo wzbogaciło jego doświadczenie międzynarodowe. Za całokształt pracy i zaangażowanie w rozwój marki Volkswagen na rynku polskim, został uhonorowany Złotą Szpilką.

Volkswagen Group Polska

Paweł Ruta

Bartosz Żarna

Grupa Cichy - Zasada

Absolwent Politechniki Poznańskiej, gdzie zdobył tytuł magistra inżyniera Transportu. Na studiach podyplomowych ukończył kierunek „Podstawy rzeczoznawstwa w technice motoryzacyjnej”. W trakcie swojej kariery zawodowej zdobył bogate doświadczenie w obsłudze posprzedażnej w strukturach autoryzowanych stacji obsługi (ASO). Pracował na licznych stanowiskach, poczynając od roli asystenta oraz doradcy działu BL-LAK. W kolejnych latach pełnił funkcję kierownika serwisu mechanicznego (multibrand grupy VW – autoryzacje VWO, VWD, Skoda, Bentley) oraz kierownika działu BL-LAK w Mercedes-Benz. Od 2023 roku jest odpowiedzialny za rozwój biznesu blacharsko-lakierniczego w strukturach Grupy Cichy-Zasada.

Najsłynniejsza polska kolarka górska. Na arenie międzynarodowej zasłynęła osiągnięciami w wyścigach MTB (Mountain Bike). Dwukrotnie zdobyła srebrny medal olimpijski w wyścigu cross-country na igrzyskach w Pekinie (2008) oraz Rio de Janeiro (2016). Jest również złotą medalistką mistrzostw świata w maratonie MTB oraz wielokrotną mistrzynią Europy i Polski w tej dyscyplinie. W trakcie swojej kariery utrzymywała się na szczycie przez ponad 20 lat, pomimo licznych zmian i rosnącej konkurencji w kolarstwie. Jej doświadczenia zarówno z sukcesów, jak i z porażek, nauczyły ją cennych lekcji, które teraz wykorzystuje w życiu prywatnym i biznesie, zaś umiejętność radzenia sobie z presją, determinacja oraz wytrwałość, sprawiają, że jest inspirującą postacią nie tylko w świecie sportu.

Maja Włoszczowska

GOŚĆ SPECJALNY

Obserwuj nas na:

ul. Komitetu Obrony Robotników 56

02-146 Warszawa

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl