Tani i skuteczny marketing - marzenie każdego dealera
Praktyczne prezentacje z Polski i świata
Aby pobrać raport "Bańka stokowa na rynku sprzedaży nowych samochodów osobowych"
wypełnij poniższy formularz, podając swój adres e-mail.
Jak należy wykorzystywać e-mail marketing w biznesie dealerskim?
Paweł Sala, Freshmail
Jednym z kanałów komunikacji, którego potencjał nie jest przez dealerów w pełni wykorzystywany, jest e-mail marketing. Statystyki pokazują, że to najskuteczniejsze działanie marketingowe. CTR, czyli współczynnik klikalności, w przypadku mailingów wynosi 6 proc. i jest trzy razy większy niż w przypadku kampanii w Google. E-mail marketing jest też tani. Dealer posiada olbrzymie bazy mailowe swoich klientów i nie musi płacić za reklamę i kliknięcia. To, jak umiejętnie wykorzystywać ten rodzaj komunikacji w skutecznej walce o klienta i sprzedaży, pokaże osoba, która odpowiada za wysyłanie 20 mln maili dziennie. Prezentacja zostanie oparta na przykładach z branży motoryzacyjnej.
Miesięcznik Dealer
ul. Jutrzenki 177
02-231 Warszawa
ul. Zagłoby 18 lok. 3102-495 Warszawa
Dealer Consulting Group Konieczny i Wspólnicy S.J