16-17 czerwca 2020

4-5 listopada 2020

online

Hotel Ossa k. Rawy Mazowieckiej

Hotel Ossa

Tani i skuteczny marketing - marzenie każdego dealera

Praktyczne prezentacje z Polski i świata

Aby pobrać raport "Bańka stokowa na rynku sprzedaży nowych samochodów osobowych"

wypełnij poniższy formularz, podając swój adres e-mail.

Jak należy wykorzystywać e-mail marketing w biznesie dealerskim?

Paweł Sala, Freshmail

Click to play video

Jednym z kanałów komunikacji, którego potencjał nie jest przez dealerów w pełni wykorzystywany, jest e-mail marketing. Statystyki pokazują, że to najskuteczniejsze działanie marketingowe. CTR, czyli współczynnik klikalności, w przypadku mailingów wynosi 6 proc. i jest trzy razy większy niż w przypadku kampanii w Google. E-mail marketing jest też tani. Dealer posiada olbrzymie bazy mailowe swoich klientów i nie musi płacić za reklamę i kliknięcia. To, jak umiejętnie wykorzystywać ten rodzaj komunikacji w skutecznej walce o klienta i sprzedaży, pokaże osoba, która odpowiada za wysyłanie 20 mln maili dziennie. Prezentacja zostanie oparta na przykładach z branży motoryzacyjnej.

Miesięcznik Dealer

ul. Jutrzenki 177
02-231 Warszawa

ul. Zagłoby 18 lok. 3102-495 Warszawa

Dealer Consulting Group Konieczny i Wspólnicy S.J

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl
www.miesiecznikdealer.pl
www.dealerconsulting.pl