16. Dealer Kongres | 23-24 września 2025, Łódź
| 23-24 września 2025, Łódź
15. Dealer Kongres | 24-25 września 2024
| 24-25 września 2024
Wybierz się na Kongres:
23-24 września 2025
Spotkanie branży!
2 dni, 18 prelegentów
20-minutowe wystąpienia
20-min. wystąpienia
O KONGRESIE DEALERÓW
900 osób. 2 dni. 1 branża.
Kongres Dealerów to największe wydarzenie dla ludzi z rynku dealerskiego w Polsce – i nie ma w tym cienia przesady.
Spotykają się tu dealerzy, importerzy, eksperci, dostawcy i partnerzy technologiczni. Ale przede wszystkim
– spotykają się doświadczenia, pomysły i konkretne rozwiązania.
Kongres Dealerów to więcej niż konferencja.
To połączenie spotkania branży, konkretnej wiedzy, networkingu i przestrzeni do rozmów. W jednym miejscu i czasie – prezentacje, wystawa partnerów, badania, nagrody i rozmowy, które zaczynają się w kuluarach i często kończą przy lampce wina.
Dealerzy pokazują, jak prowadzą swój biznes – z realnymi wyzwaniami i decyzjami.
Eksperci dzielą się wdrożeniami, które realnie poprawiają wyniki.
Goście spoza branży tłumaczą zmiany w świecie sprzedaży, zarządzania i marketingu.
Wszystko to w dynamicznej formule:
20 minut na wystąpienie.
Tyle wystarczy, gdy treść jest konkretna i dopracowana.
To tu dowiesz się, co działa u innych dealerów.
To tu zrozumiesz, jak reagować na zmiany.
To tu zaczyna się kolejny rok Twojego biznesu.
Kto mówi na scenie Kongresu?
OPINIE O KONGRESIE
Michał Mazur
DS Germaz
Katarzyna Burda
Renault PGD
Piotr Góźdź
Zimny Auto
Malwina Lis
Auto Centrum Lis
Amadeusz Juszczak
BIG Autohandel
Jacek Sowa
FordStore Łódź
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
NAGRODY
SPOTKANIE
PROGRAM
Prelekcje „szyte” pod potrzeby właścicieli i menedżerów stacji dealerskiej
BANKIET
WYSTAWA
BADANIE SATYSFAKCJI
Dołacz do grona 900 uczestników. Korzystaj z 30 godzin spotkań i rozmów w kuluarach
W ciągu 2 dni w jednym miejscu wszyscy najważniejsi biznesowi partnerzy dealerów
Prezentacja Badania to jedna z najbardziej emocjonujących chwil na Kongresie
Gala Nagród Rynku, czyli rozdanie dealerskich Oscarów
Przy lampce wina i dobrej muzyce rozmowy nabierają bardziej luźnego charakteru
DO KOGO SKIEROWANY JEST KONGRES?
Właściciele, zarząd stacji dealerskich
Menedżerowie zarządzający sprzedażą i serwisem
Osoby z otoczenia rynku dealerskiego
Przedstawiciele producentów
i importerów pojazdów
OBEJRZYJ ZAPOWIEDZI WYSTĄPIEŃ
Zanim wyjdą na scenę...
Każda prelekcja na Kongresie Dealerów to wynik tygodni przygotowań.
Nasi prelegenci to m.in. praktycy – menedżerowie dealerskich firm. Nie są zawodowymi mówcami. Ale pomagamy im mówić z siłą zawodowców.
Zaczyna się od pomysłu. Potem scenariusz, testy, próby. Po co to wszystko?
Żeby 20 minut na scenie było warte Twojego czasu.
OGŁOSIMY WKRÓTCE!
Bartek Czerwiński
Carmen (GetCarmen.com)
Od lat współtworzy międzynarodowe projekty wspierające transformację cyfrową i automatyzację w branży automotive. Pracując z producentami, importerami i dealerami, koncentruje się na wdrażaniu narzędzi, które zwiększają sprzedaż i retencję klientów – zarówno w salonie, jak i aftersales, bazując na strategiach opartych na danych.
Jako Dyrektor ds. technologii firmy Carmen (GetCarmen.com) odpowiada za rynki europejskie i amerykańskie. Wprowadził m.in. system “1‑Click Service Appointment” – rozwiązanie, które automatyzuje umawianie wizyt, usprawnia komunikację i realnie zwiększa retencję klientów.
W przeszłości odpowiadał za wdrażanie rozwiązań cyfrowych w Hyundai Irlandia – m.in. w zakresie lead managementu i automatyzacji obsługi posprzedażnej – co wspierało wzrost udziałów marki w lokalnym rynku. Łączy technologię z praktyką operacyjną wyniesioną z pracy w dealerstwach, pokazując, jak automatyzować procesy bez utraty elastyczności i jakości obsługi klienta.
Marcin Hartman
Trener sprzedaży dla branży dealerskiej
Specjalizuje się w proaktywnej sprzedaży telefonicznej, koncentrując się na cold i warm callingu w środowisku dealerskim. Od 1997 roku współpracuje z zespołami sprzedaży samochodów nowych, używanych i dostawczych, prowadząc projekty zarówno dla importerów (m.in. Mazda, Mitsubishi, Subaru), jak i dealerów wielu marek.
W swojej pracy skupia się na zwiększaniu konwersji z kontaktu na zamówienie, dosprzedaży usług oraz retencji klientów, zwłaszcza tych z kończącymi się finansowaniami lub po obsłudze serwisowej. Autor modelu rozmowy telefonicznej, który znajduje zastosowanie w codziennej pracy handlowców. To nie tylko trener, ale także praktyk, który sam regularnie pracuje z telefonem – i pokazuje, jak prowadzić rozmowę, zamiast przed nią uciekać. Współtwórca i wdrożeniowiec programu Mazda Sky Video, wykorzystywanego w serwisach jako narzędzie kontaktu z klientem w czasie rzeczywistym.
Wojciech Herra
Sprzedawca z krwi i kości, który od lat inspiruje ludzi do lepszych wyników – nie tylko w sprzedaży, ale też w myśleniu o niej. Przedsiębiorca, trener, mówca. Od lat prowadzi autorskie projekty rozwojowe dla dealerów samochodowych i importerów – w Polsce współpracował m.in. z markami Harley-Davidson, Volvo, Jaguar Land Rover czy Yamaha.
Choć dziś znany jest jako inspiracyjny prelegent i specjalista od psychologii mistrzostwa, jego zawodowe korzenie sięgają motoryzacji – zna realia branży dealerskiej z bliska i potrafi mówić o niej z humorem, pasją i konkretem. Jego wystąpienia zostają w głowie na długo – bo Herra nie mówi o sprzedaży, on nią żyje.
Piotr Kaźmierczak
Grupa Gezet
Od ponad 15 lat kieruje marketingiem jednej z najbardziej ekspansywnych firm dealerskich w Polsce – Grupy Gezet, która dziś oferuje 24 marki w pięciu miastach. Twórca i lider projektu gezet.pl – unikalnego narzędzia online integrującego ofertę całej grupy w ramach własnego marketplace’u. Współtworzył systemy analityczne wspierające wielomarkowość i zarządzanie danymi w strukturze, która stale się rozrasta.
W jego podejściu nie ma miejsca na marketing „na wyczucie” – są za to dane, automatyzacja i jasne KPI. Doskonale wie, że w powiększającej się organizacji każdy proces musi być powtarzalny, ale też wystarczająco elastyczny, by obsłużyć klienta niezależnie od marki, którą jest zainteresowany, oraz miejsca zakupu.
Marek Konieczny
DCG Dealer Consulting
Partner zarządzający w DCG Dealer Consulting – firmie doradczej i wydawcy miesięcznika Dealer, jedynego w Polsce pisma w całości poświęconego zarządzaniu autoryzowaną stacją dealerską. Ekspert rynku z ponad 20-letnim doświadczeniem, inicjator powstania Związku Dealerów Samochodów i jego wieloletni prezes (do 2021 r.).
W ramach DCG realizuje projekty doradcze i strategiczne oraz prowadzi programy naprawcze dla dealerów. Jest pomysłodawcą i współtwórcą kluczowych wydarzeń branżowych, takich jak Kongres Dealerów i Forum TOP100. W ostatnich latach koncentruje się m.in. na dynamicznym rozwoju chińskich marek samochodowych w Polsce – doradza importerom przy budowie sieci dealerskich i wspiera dealerów w pozyskiwaniu nowych autoryzacji. Temat ten konsekwentnie podejmuje również w swoich wystąpieniach kongresowych. Jest autorem licznych analiz i publikacji o rynku motoryzacyjnym oraz inicjatorem projektów optymalizacyjnych zwiększających efektywność i rentowność dealerstw.
Wojciech Kordalewski
ASE Global
Doświadczony konsultant ASE Global oraz ekspert branży dealerskiej. Przed rozpoczęciem pracy w ASE Global, zdobywał doświadczenie, pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i za granicą. Związany przed laty z Grupą PGD, w której pełnił funkcje Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu, odpowiadając za strategię i działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane konsultacje, bierze udział w programach nastawionych na usprawnienie funkcjonowania stacji dealerskich oraz projektach szkoleniowo-coachingowych dla właścicieli i kadry kierowniczej salonów. Oferuje specjalistyczne wsparcie na wszystkich etapach biznesowej działalności, poczynając, od zarządzania ludźmi i procesami, przez przychody, marże i koszty, co bezpośrednio wpływa na wzrost zyskowności biznesu. Jest także wykładowcą w Dealer Akademii.
Michał Kowalczyk
Excellent Work
Jeden z zaledwie czterech Microsoft MVP z Excela w Polsce — ekspert, którego wyróżniono za wyjątkową wiedzę, pasję i wkład w rozwój społeczności technologicznej. Od lat pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc, jak skutecznie wykorzystywać Excela w praktyce. Jego kursanci mówią o nim: "To jedyny trener, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze." Przeszkolił już ponad 40 000 osób. Jest entuzjastą sztucznej inteligencji — zaraża nią innych i pokazuje, jak wykorzystać ją w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi. Jego podejście jest konkretne, nowoczesne i pełne praktycznych wskazówek. Prowadzi podcast Excellent Work, a w kanałach mediów społecznościowych jego treści miesięcznie docierają do miliona Polaków.
Mateusz Kowalczyk
Toyota Nowakowski
Menedżer ds. marketingu w grupie Toyota Nowakowski – największym dealerze Toyoty działającym na Dolnym Śląsku. Odpowiada za strategię marketingową we wszystkich lokalizacjach firmy, łącząc działania digitalowe, eventowe i sponsoringowe z celami sprzedażowymi. Szczególną wagę przywiązuje do współpracy ze środowiskiem sportowym oraz promocji lokalnych inicjatyw, które traktuje nie tylko jako działania wizerunkowe, ale jako inwestycje z konkretnym zwrotem.
W swojej codziennej pracy koncentruje się na analizie efektywności i mierzalnych rezultatach – niezależnie od kanału komunikacji. Dobrze czuje się zarówno w kampaniach online, jak i działaniach terenowych. Łączy twarde podejście do danych z intuicją i relacjami z lokalnymi społecznościami. Współtworzy autorskie formaty kampanii budujących rozpoznawalność marki oraz wspiera zespoły handlowe w działaniach generujących leady.
Absolwent Politechniki Lubelskiej, prywatnie pasjonat biegania i aktywnego trybu życia. Po godzinach koncertuje jako wokalista i gitarzysta – co przekłada się nie tylko na obycie sceniczne, ale także na nieszablonowe podejście do komunikacji marki.
Kamil Kozieł
PrezART
Ekspert od storytellingu, wystąpień publicznych i budowania narracji, od lat współpracujący z branżą dealerską. Wspiera menedżerów i zespoły sprzedażowe w tworzeniu przekazu, który angażuje, przekonuje i zostaje zapamiętany – nie tylko podczas wystąpień, ale również w codziennej komunikacji z klientem. Autor metodyki „4 warstw” i założyciel PrezART – firmy, która specjalizuje się w projektowaniu skutecznych prezentacji i szkoleń narracyjnych.
Tegoroczne wystąpienie poświęcone będzie edutainmentowi – połączeniu edukacji i rozrywki, które staje się nowym standardem skutecznej komunikacji. Kozieł pokaże, jak w praktyce stosować jego zasady, by nie tylko mówić do klientów, ale być przez nich naprawdę słuchanym – także w procesie sprzedaży samochodów. Jego zeszłoroczna prezentacja została najwyżej oceniona przez uczestników Kongresu (9,89/10), a tegoroczna zapowiada się równie mocno.
Mateusz Krawczyk
Sales Lions
Ekspert w zakresie zdalnych kanałów kontaktu z klientem, od blisko dekady współpracujący z dealerami i importerami – głównie z grupy Volkswagen. Wspiera rozwój struktur BDC i Contact Center, wdraża mierzalne standardy obsługi i doradza, jak zwiększać skuteczność i jakość kontaktu na wszystkich etapach ścieżki klienta – od sprzedaży po serwis.
Członek zarządu Sales Lions – firmy specjalizującej się w analizie danych, optymalizacji procesów i wdrażaniu technologii w obsłudze klienta. Pracował m.in. z markami CUPRA, SEAT, ŠKODA i Audi, koordynując działania związane z analityką sprzedaży i doradztwem operacyjnym.
Daniel Lewandowski
Grupa Cichy-Zasada
Jeśli dziś ktoś wie, jak skutecznie zarządzać sprzedażą samochodów używanych w dużej grupie dealerskiej, to właśnie on. Daniel Lewandowski od lat buduje silne zespoły i procesy, które przekładają się na konkretne wyniki – najpierw w Grupie Plichta, a od 2023 roku w Grupie Cichy-Zasada, gdzie odpowiada za strategię i rozwój segmentu aut używanych. Pod jego przewodnictwem sprzedaż „używek” branżowego giganta w ciągu roku wzrosła o 55%, odkup w kanale trade in o 70%, a penetracja finansowania o ponad 40%. Firma awansowała też na drugie miejsce w Polsce pod względem wolumenu.
Stawia na kompetencje, liczby i zdrową rywalizację – bo jak sam mówi, w autach używanych nie ma miejsca na przypadek. To nie tylko menedżer z wynikami, ale też facet, który naprawdę czuje rynek.
OGŁOSIMY WKRÓTCE!
Wojciech Ławniczak
Very Human Services
Jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce ekspertów strategicznych. Pionier podejścia service design. Współzałożyciel Very Human Services - agencji zajmującej się badaniami zachowań konsumenckich oraz projektowaniem i wdrażaniem klientocentrycznych strategii, usług i modeli biznesowych.
W prezentacjach porusza treści związane z obecną sytuacją rynków w kontekście konsumenta, łańcuchów dostaw i wartości, scenariuszy rozwoju i kroków, które warto podejmować, by móc funkcjonować w nowej normalności, obierając strategie customer-centric z wykorzystaniem technologii.
Tomasz Nowakowski
Grupa Dealer
Od ponad dekady projektuje i wdraża rozwiązania IT dla polskich dealerstw, ze szczególnym naciskiem na organizację procesów sprzedaży i zarządzanie relacjami z klientami. Specjalizuje się w systemach CRM, automatyzacji działań marketingowych i wykorzystaniu danych do zwiększania skuteczności zespołów handlowych. Współpracował z dziesiątkami dealerów różnych marek i skali – od lokalnych firm po duże grupy wielomarkowe.
W swojej pracy skupia się na prostocie i praktycznym podejściu: narzędzia mają być intuicyjne, zintegrowane z codzienną pracą handlowca i mierzalne w działaniu. Zna od środka najczęstsze bariery przy wdrażaniu rozwiązań cyfrowych i wie, jak projektować systemy, które wspierają rozwój – zamiast go komplikować.
Monika Orłowicz
Toyota & Lexus Dobrygowski
Dyrektor finansowa w grupie Toyota & Lexus Dobrygowski, gdzie odpowiada za organizację pracy działu finansowo-księgowego w czterech lokalizacjach. Od lat wdraża rozwiązania, które pozwalają zespołowi działać sprawnie, niezależnie od skali biznesu i stopnia skomplikowania struktur. Twórca systemu kart obowiązków – narzędzia, które porządkuje procesy, przypisuje pracownikom konkretne odpowiedzialności i eliminuje ryzyko występowania „szarych stref” podczas przydzielania zadań. Dzięki wprowadzonym przez nią procedurom firma codziennie o 9:00 rano dysponuje aktualną informacją o stanie rozrachunków i może precyzyjnie kontrolować płynność.
Uważa, że dobrze zorganizowany dział finansowy powinien odpowiadać nie tylko za księgowość, ale i dostarczać realnej wiedzy zarządczej. W zarządzaniu stawia na przejrzystość, odpowiedzialność i mierzalność. Jak mawia, dobry proces to taki, który działa nawet wtedy, gdy szef nie patrzy. Po godzinach zamienia arkusze kalkulacyjne na pędzle – malując obrazy w swojej pracowni. Ta równowaga pomaga jej patrzeć na zespół nie tylko przez pryzmat liczb.
Krzysztof Romański
DCG Dealer Consulting
Jeden z najbardziej doświadczonych analityków w branży motoryzacyjnej w Polsce. Jako partner oraz kierownik działu badań i analiz w firmie DCG Dealer Consulting, jest twórcą i głównym wykonawcą jedynego w Polsce niezależnego „Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych ze współpracy z importerami”. Od początku realizacji badania, czyli od 2007 roku, prowadzi i koordynuje cały projekt, dostarczając kluczowych informacji na temat jakości współpracy pomiędzy dealerami a importerami. Związany z branżą dealerską od ponad 15 lat, jest autorem wielu specjalistycznych raportów i analiz dotyczących polskiego rynku motoryzacyjnego. Jego ekspertyza jest ceniona zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej, co potwierdzają liczne opracowania, których jest autorem. Jego praca koncentruje się na dostarczaniu praktycznych wniosków i strategii, które pomagają dealerom samochodowym w Polsce optymalizować ich działalność i poprawiać współpracę z importerami.
Mateusz Rozumek
Frank-Cars (Ford, BMW)
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej, od 2017 roku związany z grupą dealerską Frank-Cars, gdzie odpowiada za rozwój obszaru posprzedażowego. Współtwórca projektu FC Auto System – rozwijanej jako niezależny podmiot działalności w zakresie zabudów specjalnych i doposażeń pojazdów, skierowanej zarówno do klientów indywidualnych, flotowych jak i instytucjonalnych.
Wcześniej pracował jako Key Account Manager w koncernie PPG, a wiedzę z zakresu zarządzania rozwijał m.in. w Akademii Dealer Business Management oraz programach ICAN Institute. W pracy koncentruje się na rozwoju nowych strumieni przychodów w ramach istniejącej struktury dealerskiej – w szczególności poprzez budowę oferty doposażeń i zabudów specjalnych dla klientów flotowych i instytucjonalnych. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, entuzjasta tenisa oraz członek Klubu Wiedzy Harvard Business Review.
Michał Wąsik
KPI Outsourcing
Doświadczony specjalista w dziedzinie zarządzania wskaźnikowego oraz finansów, związany z firmą KPI Outsourcing. Jego bogate doświadczenie obejmuje doradztwo i konsulting dla sieci dealerskich oraz importerów w Polsce i Europie. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania firmami dealerskimi, działami handlowymi (w segmencie aut nowych i używanych) oraz serwisami. W swojej pracy skupia się na wprowadzaniu kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz na podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych, które przekładają się na wzrost zysków firm. Jest cenionym prelegentem i szkoleniowcem, znanym z praktycznych metod i efektywnych narzędzi, które pomagają firmom dealerskim osiągać lepsze wyniki finansowe i operacyjne.
Robert Wójcik
Bawaria Motors Warszawa BMW/MINI
Dyrektor zarządzający warszawskiego oddziału Bawaria Motors, gdzie od ponad dwóch lat rozwija automatyzację i cyfrową transformację procesów operacyjnych oraz marketingowych. Łączy wiedzę biznesową i technologiczną, wdrażając rozwiązania, które realnie wspierają codzienną pracę zespołów i zwiększają efektywność.
Zmiany i automatyzacje projektuje samodzielnie – od koncepcji i testów, po wdrożenie w realnym środowisku. Specjalizuje się w ekosystemie Microsoft 365, w tym Power Platform, SharePoint i rozwiązaniach opartych na AI, tworząc narzędzia dopasowane do konkretnych potrzeb – od prostych automatyzacji po zaawansowane procesy biznesowe.
Dzieli się doświadczeniem w autorskim newsletterze i na LinkedInie, pokazując praktyczne sposoby na łączenie świata IT i biznesu – krok po kroku, z myślą o długofalowym efekcie.
Tomasz Wróbel
SEAT & CUPRA
Dyrektor ds. customer experience i rozwoju sieci dealerskiej SEAT & CUPRA w Polsce. Z Grupą Volkswagen związany od 2011 roku – najpierw w marce Skoda, gdzie współtworzył strategię komunikacji bezpośredniej z klientami, a następnie w strukturach SEAT-a, w którym przez sześć lat odpowiadał za rozwój sieci dealerskiej marki. Od kilku lat kieruje rozwojem sieci i doświadczeniem klienta dla marki CUPRA, a jego obowiązki obejmują również strategię dystrybucji, rentowność dealerów i rozwój kompetencji zespołów.
Doświadczenie zdobywał zarówno w międzynarodowej korporacji, jak i jako CEO w budowanym od podstaw start-upie, który rozwinął do kilkunastoosobowej organizacji. Potrafi dostosowywać procesy, aby jeszcze bardziej służyły ludziom i organizacji – a nie odwrotnie. Łączy orientację na wynik z koncentracją na doświadczeniu klienta i rozwoju zespołów, którymi zarządza.
PROGRAM RAMOWY
DZIEŃ 1.
(wtorek 23 września)
Od godz. 9.00 rejestracja gości
Punktualnie o godz. 10.00 rozpocznie się konferencja
10.00 – 12.10 - 1. sesja konferencyjna
12.10 – 13.30 - obiad w formie bufetu na sali przylegającej do części wystawienniczej oraz w restauracji hotelowej
13.30 – 15.15 - 2. sesja konferencyjna
15.15 – 15.45 - przerwa kawowa
15.45 – 17.30 - 3. sesja konferencyjna
17.30 - zakończenie 1. dnia części konferencyjnej
18.30 – 20.00 - kolacja w formie bufetu na sali przylegającej do części wystawienniczej oraz w restauracji hotelowej
20.00 – 21.00 - Gala Nagród Rynku Dealerskiego 2025
21.00 – do późnych godzin nocnych - bankiet w części wystawienniczej
DZIEŃ 2.
(środa 24 września)
Punktualnie o godz. 9.35 rozpoczęcie sesji konferencyjnej
9.35 – 11.10 - 4. sesja konferencyjna
11.10 – 11.50 - przerwa kawowa
11.50 – 13.30 - 5. sesja konferencyjna
13.30 - zakończenie konferencji
13.30 – 15.00 - obiad w formie bufetu na sali przylegającej do części wystawienniczej oraz w restauracji hotelowej
15.00 - zakończenie Kongresu
Już wkrótce opublikujemy szczegółowy program z tematami wystąpień!
Zobacz, co działo się w ubiegłej edycji:
Partnerzy
Sponsorzy srebrni
Sponsorzy
Sponsorzy złoci
Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)
Michał Wąsik (KPI Outsourcing)
Bartosz Żarna (Grupa Cichy - Zasada)
Tomasz Gubała (L’emir)
Marlena Drojka (L’emir)
Mattia Vanini (Autotorino)
Maja Włoszczowska
GOŚĆ SPECJALNY
Szymon Negacz (SellWise)
Wojciech Kordalewski (ASE Global)
Kamil Kozieł (PrezART)
Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)
Piotr Bucki
Krzysztof Romański (DCG Dealer Consulting)
Jakub Bieńkowski (Volvo Car Poland)
Krzysztof Piądłowski (YouLead)
Natalia Borowska (Sales Lions)
Artur Jabłoński (Digitalk)
Dawid Kotrys (Two Colours)
Łukasz Połubianko (SellWise)
Janusz Grądzki (Fundacja Kierunkowskaz)
Paweł Ruta (Volkswagen Group Polska)
Dawid Stanik (Nowe Motywacje)
Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)
„Cyfrowy obieg dokumentów, który napędził rentowność naszej blacharni. 28% więcej w tym samym czasie…”
Piotr Darznik i Szymon Manicki, Grupa Zdunek
FORMULARZ REJESTRACYJNY
Promocja na start
do 11.07.2025
Oferta limitowana
11.07-15.08.2025
Ostatni dzwonek
po 15.08.2025
PAKIET STANDARD
od 1190 zł
* dwudniowy udział w konferencji
* wstęp na wystawę
* lunch w dniach 23 i 24 września
* kolacja 23 września
* udział w Gali rozdania Nagród Rynku Dealerskiego
* udział w wieczornym bankiecie
* roczna prenumerata miesięcznika Dealer
PAKIET ROZSZERZONY
PAKIET PREMIUM
od 1580 zł
* dwudniowy udział w konferencji
* wstęp na wystawę
* lunch w dniach 23 i 24 września
* kolacja 23 września
* udział w Gali rozdania Nagród Rynku Dealerskiego
* udział w wieczornym bankiecie
* roczna prenumerata miesięcznika Dealer
* nagrania i prezentacje z 16. Kongresu Dealerów po zakończeniu konferencji
od 1480 zł
* dwudniowy udział w konferencji
* wstęp na wystawę
* lunch w dniach 23 i 24 września
* kolacja 23 września
* udział w Gali rozdania Nagród Rynku Dealerskiego
* udział w wieczornym bankiecie
* roczna prenumerata miesięcznika Dealer
* nagrania i prezentacje z 16. Kongresu Dealerów po zakończeniu konferencji
* wideo (reportaże, wystąpienia i debaty) z Forum TOP100 2025, 2024
* dostęp do materiałów z 15. Dealer Kongresu 2024
(dla firm dealerskich będących członkami
Związku Dealerów Samochodów)
(dla firm dealerskich będących członkami
Związku Dealerów Samochodów)
(dla firm dealerskich będących członkami
Związku Dealerów Samochodów)
Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)
Wojciech Kordalewski (ASE Global)
Paul Gogoliński (Total Fleet Solutions)
Moderator debaty:
Michał Wąsik
Marek Sroka
(Grupa Mirai)
Artur Nafalski
(Cichy-Zasada)
Andrzej Rogala
(Carsed)
Piotr Darznik (Grupa Zdunek)
Szymon Manicki (Grupa Zdunek)
Kamil Kozieł (PrezART)
Jacek Sowa (FordStore Łódź)
Piotr Berzyński (Inchcape Polska)
Andrzej Trutkowski (Nowe Motywacje)
Tomasz Wróbel (SEAT & CUPRA)
Wojtek Ławniczak (Very Human Services)
Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)
Michał Wąsik (KPI Outsourcing)
Krzysztof Romański (DCG Dealer Consulting)
Moderator debaty:
Tomasz Betka
Marcin Kardas
(Autovista Polska)
Dariusz Wołoszka
(INFO-EKSPERT)
Krzysztof Stańczak
(Autorola Group)
Przemysław Celej (Emil Frey Polska)
Tomasz Otawa (Grupa Doradcza Otawa Group)
Paweł Tkaczyk (MIDEA)
Mateusz Ossowski (Niebezpiecznik.pl)
Sebastian Domeracki (Interim Management Solution)
Bartek Czerwiński (Carmen)
Jerzy Martini (Martini i Wspólnicy)
Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)
NAGRODY RYNKU DEALERSKIEGO
Gala Nagród Rynku Dealerskiego 2023
Łódź, 19 września, godz. 19:30
LOKALIZACJA
DoubleTree by Hilton Łódź****, ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź
42 208 80 00
KONTAKT
Sprawy dotyczące uczestnictwa
Katarzyna Kaczorek
Kontakt w sprawach organizacyjnych
Michał Siedzieniewski
Krzysztof Romański
Dominika Eichberger
Magdalena Grabala
FIRMY Z OTOCZENIA RYNKU DEALERSKIEGO
DEALERZY SAMOCHODOWI
PŁATNOŚCI
Martyna Golacik
ORGANIZATORZY
Organizatorem Kongresu Dealerów jest, założona w 2008 r., firma DCG Dealer Consulting, która od początku swojej działalności, jako pierwsza w Polsce, zapewnia krajowym dealerom samochodów kompleksową pomoc consultingową. W celu uzyskania najwyższej jakości oferowanych usług, DCG współpracuje z wieloma wyspecjalizowanymi firmami, ekspertami i kancelariami. Dzięki połączeniu znajomości rynku motoryzacyjnego z wiedzą o poszczególnych dziedzinach doradztwa, DCG jest liderem dealerskiego consultingu w kraju.
Partnerem Zarządzającym firmy jest Marek Konieczny – pracujący w branży od ponad 2 dekad ekspert rynku dealerskiego, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych, współtwórca Związku Dealerów Samochodów. Partnerami DCG są Michał Siedzieniewski – pomysłodawca i wydawca branżowego miesięcznika „Dealer”, oraz Krzysztof Romański – autor i główny wykonawca jedynego w Polsce, niezależnego „Badania satysfakcji dealerów ze współpracy z importerami”.
Oprócz działalności doradczej i wydawniczej, DCG Dealer Consulting organizuje coroczny Kongres Dealerów Samochodów – połączoną z częścią wystawienniczą i gromadzącą na sali 900 osób, największą tego typu konferencję w Europie Środkowej. Ponadto, DCG realizuje działalność szkoleniową oraz wykładową w zakresie problemów prawnych i ekonomicznych polskiego rynku dystrybucji samochodów i usług serwisowych (m.in. Dealerska Akademia Podatkowa, Akademia Dealerów).
Marek Konieczny
Michał Siedzieniewski
Krzysztof Romański
siedzieniewski@dealerconsulting.pl
konieczny@dealerconsulting.pl
Obserwuj nas na:
ul. Komitetu Obrony Robotników 56
02-146 Warszawa