16-17 czerwca 2020

online

Hotel Ossa

Drugi raz nie zadzwoni! Jak uratowaliśmy 27 proc. traconych szans sprzedażowych

Praktyczne prezentacje z Polski i świata

Aby pobrać raport "Bańka stokowa na rynku sprzedaży nowych samochodów osobowych"

wypełnij poniższy formularz, podając swój adres e-mail.

Drugi raz nie zadzwoni! Jak uratowaliśmy 27 proc. traconych szans sprzedażowych

Michał Łuczak, Grupa Wróbel

Klienci już dawno nie przychodzą do salonu po informacje. Wybierają inne formy kontaktu: telefon, mail, stronę www. Obowiązkiem dealerów jest więc stworzenie komórki, która skutecznie poprowadzi komunikację z klientami. Grupa Wróbel rozwija swój dział BDC od 2012 r. Bezpośrednim bodźcem do utworzenia komórki były dane uzyskane od operatora, według których aż 27 proc. połączeń przychodzących do dealera była nieodebrana. Grupa Wróbel stopniowo rozwijała dział o kolejne kompetencje i usługi dla dealerstwa: obsług połączeń wychodzących, umawianie wizyt na serwis bez udziału doradców, rezerwację aut zastępczych, windykację, realizację kampanii marketingowych.


Jak stworzyć własną komórkę BDC? Jakie problemy możesz napotkać po drodze? Jaka jest autorska wizja rozwoju działu BDC Grupy Wróbel? Musisz mieć świadomość, że coraz większą rolę w komunikacji odgrywają media elektronicznie. Twoje dealerstwo również musi być do tego dobrze przygotowane.