Dodatkowe kilkaset tysięcy przychodu?
Wystarczy, że Twój mechanik sprzeda 15 minut więcej
Jedna z prezentacji na Dealer Kongres Online będzie poświęcona niesprzedanym godzinom w serwisie. Przeciętna liczba tygodni pracujących w roku to 50. Statystyczny mechanik otrzymuje wynagrodzenie za 40 godzin pracy tygodniowo. W skali roku dealer płaci więc mechanikowi za 2000 godzin. Jednak badania benchmarkowe pokazują, że polscy dealerzy sprzedają – i to bez względu na epidemię koronawirusa – zaledwie 70 proc. dostępnych godzin. Wynika z tego, że na każdego mechanika przypada 600 niesprzedanych godzin rocznie, za które jednak otrzymuje wynagrodzenie. Jeśli dealer sprawi, że opisywany mechanik zacznie sprzedawać każdego dnia 15 minut swojej pracy więcej, firma dealerska powiększyłaby roczny przychód nawet o kilkaset tysięcy złotych. Więcej na ten temat mówi Marek Konieczny.
Dzięki jakim pomysłom możliwe jest zminimalizowanie liczby niesprzedanych godzin w serwisie? Zostaną one zaprezentowane podczas czerwcowego Dealer Kongres Online. To 50-minutowe warsztaty, które odbędą się w ramach sesji serwisowej. Pierwsze z nich poprowadzą Bob Atwood i Larry Hourcle z USA, którzy wyjaśnią, jak podnieść wydajność dostępnych godzin i rentowność usług. Drugi warsztat poprowadzi z kolei Don Reed, który da kilka praktycznych wskazówek, jak zwiększyć liczbę godzin na zlecenie. Jeśli wdrożysz wiedzę choćby z jednego z powyższych wystąpień, nie ma szans, by inwestycja dotyczącą udziału w Kongresie, się Tobie nie zwróciła.