Zgłoś swój udział:

24-25 września 2024

Icon

Spotkanie branży!

2 dni, 18 prelegentów

20-minutowe wystąpienia

W TYM ROKU NA SCENIE KONGRESU WYSTĄPIĄ MIĘDZY INNYMI:

Image
Image Icon

O 15. KONGRESIE DEALERÓW

Ponad 800 profesjonalistów z branży. Tylu uczestników zgromadził Kongres w ubiegłym roku, ugruntowując tym samym pozycję najważniejszego dealerskiego wydarzenia na naszym rynku. Spotkali się ze sobą dealerzy, importerzy oraz dostawcy produktów i usług, a dwudniowa wymiana wiedzy i doświadczeń kolejny raz stworzyła idealną przestrzeń do bycia na bieżąco z branżowymi trendami oraz wyzwaniami automotive.


Przykłady z życia. Nasze panele i prezentacje pokazują od wewnątrz prawdziwe case studies oraz strategie, które usprawniły działalność firm dealerskich. Specjaliści z różnych dziedzin, w tym sami dealerzy, omawiają wdrożenia i innowacje pozwalające dopasować się do biznesowych realiów i co za tym idzie – lepiej zarabiać.


Kiedy i gdzie? Zarezerwuj datę 24-25 września 2024 r. Spotykamy się w Łodzi, w historycznym miejscu pełnym klimatu – w hotelu DoubleTree by Hilton, czyli dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych.


Angażująca formuła: W programie znajdą się tradycyjnie dynamiczne 20-minutowe wystąpienia, które dostarczą skondensowanej wiedzy i inspiracji.

Dealerzy – odsłonią procesy i dobre praktyki wdrażane u siebie w firmie. Opowiedzą, co zrobili i „jak działa to u mnie”

Eksperci i praktycy z branży – pokażą konkretne przykłady wdrożeń, które przyniosły wymierne efekty u dealerów

Specjaliści spoza motoryzacji – wytłumaczą zmiany, jakie zachodzą we współczesnym świecie biznesu: w sprzedaży, zarządzaniu i marketingu

Dla każdego z branży: Kongres jest platformą łączącą cały sektor motoryzacyjny – od małych przedsiębiorstw po duże sieci dealerskie. To tu kształtuje się przyszłość rynku.

OPINIE O KONGRESIE

Click to play video
Click to play video
Click to play video

Michał Mazur
DS Germaz

Katarzyna Burda
Renault PGD

Piotr Góźdź
Zimny Auto

Click to play video
Click to play video
Click to play video

Malwina Lis
Auto Centrum Lis

Amadeusz Juszczak
BIG Autohandel

Jacek Sowa
FordStore Łódź

9,20

Tak w dziesięciopunktowej skali uczestnicy ocenili udział w ostatnim Kongresie Dealerów!

OBEJRZYJ RELACJĘ WIDEO Z OSTATNIEJ EDYCJI

Click to play video
Icon

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

NAGRODY

SPOTKANIE

PROGRAM

Prelekcje „szyte” pod potrzeby właścicieli i menedżerów stacji dealerskiej

BANKIET

WYSTAWA

BADANIE SATYSFAKCJI

Dołacz do grona około 800 uczestników. Korzystaj z 30 godzin spotkań i rozmów w kuluarach

W ciągu 2 dni w jednym miejscu wszyscy najważniejsi biznesowi partnerzy dealerów

Prezentacja Badania to jedna z najbardziej emocjonujących chwil na Kongresie

Gala Nagród Rynku, czyli rozdanie dealerskich Oscarów

Przy lampce wina i dobrej muzyce rozmowy nabierają bardziej luźnego charakteru

DO KOGO SKIEROWANY JEST KONGRES?

Właściciele, zarząd stacji dealerskich

Menedżerowie zarządzający sprzedażą i serwisem

Osoby z otoczenia rynku dealerskiego

Przedstawiciele producentów

i importerów pojazdów

Prelegenci

„Dużo trudniej niż wejść na szczyt, jest na nim pozostać. Na szczycie jest mało miejsca, powietrze jest rzadkie, a chętnych do zajęcia naszego miejsca wielu. Moim największym sukcesem jest utrzymanie się w światowej czołówce przez ponad 20 lat. Sport dał mi wiele lekcji – zwycięstwa i porażki uczą. Teraz te lekcje wykorzystuję w życiu prywatnym i biznesie.”

GOŚĆ SPECJALNY

Maja Włoszczowska

szKoła Życia

Image

Jakub Bieńkowski

Volvo Car Poland

Ekspert w dziedzinie marketingu z 19-letnim doświadczeniem. W trakcie swojej kariery zrealizował setki kampanii, skutecznie zarządzając wielomilionowymi budżetami. Jest laureatem czterech nagród Effie Awards, w tym Grand Prix za długoterminowy projekt „Idealny pracownik banku”. Specjalizuje się w digital marketingu, prowadzeniu niestandardowych kampanii online oraz zarządzaniu dużymi projektami marketingowymi. Obecnie pełni funkcję szefa marketingu w Volvo Car Poland, gdzie odpowiada za strategiczne działania marketingowe i rozwój marki na polskim rynku.

Natalia Borowska

Sales Lions

Doświadczona specjalistka w dziedzinie rozwoju i wdrożeń technologii Business Intelligence (BI), która obejmuje narzędzia do zbierania, analizowania i wizualizacji danych, wspierające procesy decyzyjne w firmach. Na stanowisku Development and BI Technology Director w firmie Sales Lions, zajmuje się wdrożeniami oraz rozwojem systemów raportowania dla procesów marketingowych, obsługi kanałów zdalnych i sprzedaży. W latach 2018-2024 realizowała liczne projekty w obszarze obsługi klienta dla marek takich, jak Mercedes-Benz, Škoda, SEAT, Cupra, VW czy JLR, koncentrując się na wdrażaniu i optymalizacji BDC, podnoszeniu jakości obsługi kanałów zdalnych i raportowaniu.

Wszechstronny szkoleniowiec, wykładowca, dziennikarz, coach i manager. W każdej z tych ról czuje się dobrze i każda z nich go definiuje. Lubi czerpać wiedzę z najróżniejszych źródeł, aby następnie przekazywać ją dalej i wykorzystywać w licznych projektach, które prowadzi. W centrum jego zainteresowań znajduje się szeroko pojęta komunikacja – werbalna, pozawerbalna, wizualna, w mediach społecznościowych, w zespołach, grupach i społeczeństwach. Często porusza temat ekonomii behawioralnej, kluczowej dla zrozumienia zachowań konsumentów i podejmowania skutecznych decyzji biznesowych. Jego podejście do komunikacji i storytellingu pomaga firmom skutecznie budować relacje z klientami, zwiększać zaangażowanie i osiągać lepsze wyniki.

Piotr Bucki

Marlena Drojka

L’emir

Od 2017 roku odpowiedzialna za sprzedaż w firmie L’emir, dealerstwie Skody z Dąbrowy Górniczej. Przed dołączeniem do L’emir, przez 13 lat była związana z Noma Auto. Obecnie odgrywa kluczową rolę w zarządzaniu segmentem flotowym, gdzie dealer z Dąbrowy Górniczej skutecznie konkuruje z największymi grupami w sieci Skody. Jej bogate doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i segmentem flotowym, połączone z umiejętnością budowania silnych relacji z klientami, przyczyniło się do dynamicznego rozwoju firmy i jej sukcesów na rynku motoryzacyjnym. Nie boi się podejmowania odważnych biznesowych decyzji – w pracy zawodowej duży nacisk kładzie na strategię, zwłaszcza w obszarach dosprzedaży i upsellingu.

Janusz Grądzki

Fundacja Kierunkowskaz

Specjalista w dziedzinie elektromobilności i zarządzania flotą pojazdów zeroemisyjnych. Jako prezes Fundacji Kierunkowskaz, zrzeszającej doradców oraz ekspertów działających w sektorze nowych technologii, aktywnie wspiera rozwój projektów związanych z elektromobilnością w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest również pomysłodawcą i wykładowcą studiów podyplomowych „Zarządzanie Flotą Pojazdów Zeroemisyjnych” oraz „Ekologiczny Transport Przyszłości” na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, a także panelu „Nowa Mobilność” na Politechnice Warszawskiej. Podczas Kongresu, dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu pokaże dealerom, gdzie mogą szukać dodatkowych klientów biznesowych na zakup aut elektrycznych.

Praktyk w branży marketing automation z 10-letnim doświadczeniem w zawodzie, obecnie pełniący funkcję Dyrektora Sprzedaży w firmie YouLead Poland. W ciągu ostatnich 5 lat zrealizował około 30 projektów dla branży dealerskiej związanych ze wdrażaniem procesów automatyzacji. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu doradza klientom, jak osiągnąć najlepsze rezultaty sprzedażowe przy pomocy automatyzacji marketingu.Jest absolwentem CIM (Chartered Institute of Marketing), University of Illinois oraz entuzjastą nowych technologii i mierzenia efektywności działań marketingowych, co pozwala mu dostarczać praktyczne i skuteczne rozwiązania, które pomagają firmom lepiej zrozumieć i angażować klientów poprzez personalizację komunikacji i automatyzację procesów marketingowych.

Damian Gucza

YouLead

Tomasz Gubała

L’emir

Dyrektor zarządzający firmy L’emir, dealerstwa Skody z Dąbrowy Górniczej, znany ze swojego innowacyjnego podejścia. Z branżą motoryzacyjną związany od dwóch dekad. Przez ostatnie lata odważnie wdrażał firmowe procesy związane z automatyzacją i obsługą zdalną klienta. Twórca autorskiego projektu - kluczykomatu L’emirGO, oraz narzędzia online do rezerwacji wizyty w ASO. Jego wcześniejsze doświadczenie obejmuje rolę szefa serwisu w tyskim dealerstwie Auto Centrum Kierat. Dzięki swojej wizji i umiejętności adaptacji do nowych technologii skutecznie podniósł standardy obsługi klienta i zwiększył efektywność operacyjną firmy. Aktualnie, jako dyrektor ds. inwestycji, odpowiada za rozwój przedsiębiorstwa, koncentrując się m.in. na metodach automatyzujących dosprzedaż i upselling.

Artur Jabłoński

Digitalk

Uznany specjalista w dziedzinie marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych. Założyciel agencji Digitalk, która specjalizuje się w doradztwie marketingowym oraz tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych na platformach takich jak Facebook, Instagram i LinkedIn. W przeszłości prowadził liczne szkolenia i warsztaty dedykowane branży dealerskiej, w ramach projektów Dealer Marketing, podczas których skupiał się na skutecznych technikach reklamy nowych modeli pojazdów, promocjach serwisowych oraz zaproszeniach do jazd testowych. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z dużymi korporacjami, MŚP oraz instytucjami kultury, w tym projekty realizowane dla marek takich, jak Ergo Hestia, Allegro, Benefia, Orange i mBank. Jest autorem czterech bestsellerowych poradników biznesowych oraz twórcą jednego z najpopularniejszych w Polsce podcastów o marketingu. Jego praktyczne podejście do marketingu, połączone z głęboką wiedzą o mediach społecznościowych, sprawiają, że jest cenionym prelegentem i doradcą w branży motoryzacyjnej, który pomaga dealerom skutecznie docierać do klientów i optymalizować działania marketingowe.

Doświadczony menedżer z 17-letnim stażem w branży motoryzacyjnej. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego Auto Group Polska. Wcześniej związany z Audi Centrum Poznań, Porsche Centrum Poznań oraz Porsche Centrum Sopot, gdzie zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach, zaczynając jako doradca serwisowy, a następnie awansując na szefa działu posprzedaży i zastępcę dyrektora. Od 2017 roku zarządzał firmą Motorpol Wrocław, a w 2023 roku, po połączeniu z Auto Group Polska, objął stanowisko dyrektora zarządzającego obu dealerstw. W nowej roli postawił mocno na rozwój i poprawę organizacji działu samochodów używanych, co będzie głównym tematem jego wystąpienia na Kongresie Dealerów. Jego strategiczne podejście do zarządzania tym obszarem w krótkim czasie przyniosło wymierne korzyści i poprawiło wyniki sprzedażowe firmy.

Jakub Jaworski

Auto Group Polska

Marek Konieczny

DCG Dealer Consulting

Partner zarządzający w firmie DCG Dealer Consulting wydawcy miesięcznika "Dealer", jedynego na rynku pisma w pełni poświęconego zarządzaniu autoryzowaną stacją dealerską. Jako ekspert rynku z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, był głównym inicjatorem powstania Związku Dealerów Samochodów i pełnił funkcję jego prezesa do 2021 roku. Jego działalność w DCG Dealer Consulting obejmuje doradztwo strategiczne, realizację programów naprawczych oraz prowadzenie szkoleń i konferencji, takich jak Kongres Dealerów i Forum TOP100. Jest autorem wielu publikacji prasowych i analiz dotyczących rynku motoryzacyjnego, a także inicjatorem licznych projektów doradczych mających na celu optymalizację procesów biznesowych w branży dealerskiej.

Wojciech Kordalewski

ASE Global

Doświadczony konsultant ASE Global oraz ekspert branży dealerskiej. Przed rozpoczęciem pracy w ASE Global, zdobywał doświadczenie, pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i za granicą. Związany przed laty z Grupą PGD, w której pełnił funkcje Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu, odpowiadając za strategię i działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane konsultacje, bierze udział w programach nastawionych na usprawnienie funkcjonowania stacji dealerskich oraz projektach szkoleniowo-coachingowych dla właścicieli i kadry kierowniczej salonów. W pracy koncentruje się na zarządzaniu działami stacji dealerskiej, obejmując wszystkie aspekty biznesu, od zarządzania ludźmi i procesami, przez przychody, marże i koszty, co bezpośrednio wpływa na wzrost zyskowności biznesu. Jest także wykładowcą w Dealer Akademii.

Uznany ekspert w dziedzinie wystąpień publicznych i budowania przekazu, który od lat wspiera przedsiębiorstwa w efektywnej komunikacji. Jako założyciel PrezArt, firmy specjalizującej się w tworzeniu najwyższej jakości prezentacji, prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady z zakresu storytellingu. Pomaga firmom w budowaniu narracji, które angażują i inspirują odbiorców, co jest kluczowe w skutecznej obsłudze klienta i sprzedaży. Twórca „metodyki 4 warstw”, która pozwala oszacować wartość i emocje w czasie prezentacji. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z wieloma firmami z różnych branż, w tym motoryzacyjnej. Umiejętność łączenia humoru, narracji i struktur kognitywnych sprawia, że jest charyzmatycznym mówcą, którego prezentacje nie tylko edukują, ale również inspirują słuchaczy. Jego prezentacja na Kongresie Dealerów w 2022 roku została najlepiej ocenianym wystąpieniem, uzyskując 9,89 na 10 punktów.

Kamil Kozieł

PrezART

Szymon Negacz

SellWise

Uznany ekspert w dziedzinie sprzedaży B2B, od lat wspierający przedsiębiorstwa w skutecznym zwiększaniu wyników wolumenowych. Jako twórca i właściciel SellWise oraz WiseGroup, specjalizuje się w doradztwie, szkoleniach oraz implementacji nowoczesnych strategii sprzedażowych i marketingowych. Jego liczne doświadczenia obejmują współpracę z firmami z różnych branż, w tym z sektorem motoryzacyjnym, gdzie pomaga dealerom w optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta. Wizytówkę eksperta stanowi podcast „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing”, cieszący się dużą popularnością wśród przedstawicieli branży B2B, oraz własny kanał w serwisie YouTube pt. „Wise Business School”, na którym tłumaczy skomplikowane zagadnienia biznesowe w przystępny sposób. Dzięki swojemu wszechstronnemu podejściu i pasji do procesowego zarządzania jest jednym z najbardziej cenionych ekspertów w dziedzinie sprzedaży i marketingu w Polsce. W 2024 roku wyróżniony z uwagi na największy wzrost liczby obserwujących na platformie LinkedIn.

Łukasz Połubianko

SellWise

Ekspert w dziedzinie sprzedaży i marketingu B2B, z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży. Obecnie pełni funkcję Chief of Consulting & Trainings w SellWise, gdzie prowadzi największy w Polsce zespół konsultantów i trenerów sprzedaży oraz marketingu B2B. Specjalizuje się w usprawnianiu procesów sprzedażowych, pomagając właścicielom, menedżerom i handlowcom rozwijać biznesy i zespoły. Dysponuje bogatym doświadczeniem w realizacji projektów szkoleniowych i doradczych dla wiodących marek, takich jak Orange czy Santander oraz wielu innych firm z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i energetycznej. Jego umiejętności obejmują sprzedaż telefoniczną, prospecting, negocjacje oraz wdrażanie procesów sprzedażowych.

Krzysztof Romański

DCG Dealer Consulting

Jeden z najbardziej doświadczonych analityków w branży motoryzacyjnej w Polsce. Jako partner oraz kierownik działu badań i analiz w firmie DCG Dealer Consulting, jest twórcą i głównym wykonawcą jedynego w Polsce niezależnego „Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych ze współpracy z importerami”. Od początku realizacji badania, czyli od 2007 roku, prowadzi i koordynuje cały projekt, dostarczając kluczowych informacji na temat jakości współpracy pomiędzy dealerami a importerami. Związany z branżą dealerską od ponad 15 lat, jest autorem wielu specjalistycznych raportów i analiz dotyczących polskiego rynku motoryzacyjnego. Jego ekspertyza jest ceniona zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej, co potwierdzają liczne opracowania, których jest autorem. Jego praca koncentruje się na dostarczaniu praktycznych wniosków i strategii, które pomagają dealerom samochodowym w Polsce optymalizować ich działalność i poprawiać współpracę z importerami.

Dawid Stanik

Nowe Motywacje

Doświadczony trener-konsultant z 18-letnim doświadczeniem w wielu branżach, w tym motoryzacyjnej, finansowej, farmaceutycznej, medycznej oraz w segmencie nowych technologii. Obecnie pełni funkcję Wiceprezesa i Dyrektora Programowego w firmie Nowe Motywacje, gdzie kieruje zespołem MOTO, realizując strategiczne projekty szkoleniowe i konsultacyjne. Posiada bogatą wiedzę na temat procesów, narzędzi biznesowych oraz kluczowych wskaźników efektywności funkcjonujących w strukturach sprzedażowych i posprzedażowych sieci dealerskich.Współtwórca idei budowania showroomów i wirtualnych salonów marek Volkswagen i CUPRA. Przez lata realizował liczne projekty wprowadzające nowatorskie narzędzia wspierające sprzedaż w sieciach dealerskich wielu marek.

Michał Wąsik

KPI Outsourcing

Doświadczony specjalista w dziedzinie zarządzania wskaźnikowego oraz finansów, związany z firmą KPI Outsourcing. Jego bogate doświadczenie obejmuje doradztwo i konsulting dla sieci dealerskich oraz importerów w Polsce i Europie. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania firmami dealerskimi, działami handlowymi (w segmencie aut nowych i używanych) oraz serwisami. W swojej pracy skupia się na wprowadzaniu kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz na podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych, które przekładają się na wzrost zysków firm. Jest cenionym prelegentem i szkoleniowcem, znanym z praktycznych metod i efektywnych narzędzi, które pomagają firmom dealerskim osiągać lepsze wyniki finansowe i operacyjne.

Doświadczony menedżer związany z koncernem Volkswagen AG od 1997 roku. Z wykształcenia technik samochodowy oraz finansista, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Przez lata zdobywał doświadczenia na licznych stanowiskach związanych z posprzedażą. Od 2007 roku pełnił rozmaite funkcje menedżerskie w marce Volkswagen oraz w ramach Grupy VW. Od 2021 roku kieruje działem Obsługi Posprzedażnej w Volkswagen Group Polska, nadzorując osiem kluczowych działów: Raportowanie i Analizy, Rozwój Biznesu i Procesów, Produkt, Strategiczne Kanały i Programy Sprzedaży, Doradcy Sieci, Technika i Serwisowe Centrum Diagnostyczne, Logistyka oraz Akademia Szkoleń. W latach 2018-2020 pełnił funkcję Dyrektora After Sales w strukturach Volkswagen Group Japan, co dodatkowo wzbogaciło jego doświadczenie międzynarodowe. Za całokształt pracy i zaangażowanie w rozwój marki Volkswagen na rynku polskim, został uhonorowany Złotą Szpilką.

Volkswagen Group Polska

Paweł Ruta

Bartosz Żarna

Grupa Cichy - Zasada

Absolwent Politechniki Poznańskiej, gdzie zdobył tytuł magistra inżyniera Transportu. Na studiach podyplomowych ukończył kierunek „Podstawy rzeczoznawstwa w technice motoryzacyjnej”. W trakcie swojej kariery zawodowej zdobył bogate doświadczenie w obsłudze posprzedażnej w strukturach autoryzowanych stacji obsługi (ASO). Pracował na licznych stanowiskach, poczynając od roli asystenta oraz doradcy działu BL-LAK. W kolejnych latach pełnił funkcję kierownika serwisu mechanicznego (multibrand grupy VW – autoryzacje VWO, VWD, Skoda, Bentley) oraz kierownika działu BL-LAK w Mercedes-Benz. Od 2023 roku jest odpowiedzialny za rozwój biznesu blacharsko-lakierniczego w strukturach Grupy Cichy-Zasada.

Najsłynniejsza polska kolarka górska. Na arenie międzynarodowej zasłynęła osiągnięciami w wyścigach MTB (Mountain Bike). Dwukrotnie zdobyła srebrny medal olimpijski w wyścigu cross-country na igrzyskach w Pekinie (2008) oraz Rio de Janeiro (2016). Jest również złotą medalistką mistrzostw świata w maratonie MTB oraz wielokrotną mistrzynią Europy i Polski w tej dyscyplinie. W trakcie swojej kariery utrzymywała się na szczycie przez ponad 20 lat, pomimo licznych zmian i rosnącej konkurencji w kolarstwie. Jej doświadczenia zarówno z sukcesów, jak i z porażek, nauczyły ją cennych lekcji, które teraz wykorzystuje w życiu prywatnym i biznesie, zaś umiejętność radzenia sobie z presją, determinacja oraz wytrwałość, sprawiają, że jest inspirującą postacią nie tylko w świecie sportu.

Maja Włoszczowska

GOŚĆ SPECJALNY

Tegoroczni partnerzy

Sponsorzy złoci

Sponsorzy srebrni

Sponsorzy

Image
Image
ImageImage
Image
Image
ImageImage
Image
ImageImageImageImage
ImageImage
ImageImage
Image
ImageImage

PROGRAM 2024

🔥 Przygotowania do wrześniowego Kongresu Dealerów idą pełną parą 💪

Zabieramy Was za kulisy.


💡 Nasi prelegenci – pod czujnym okiem niezastąpionego Kamila Kozieła, fachowca od publicznych wystąpień – szlifują koncepcje swoich prelekcji. Bo jak wiecie, na Kongresie nie ma przypadkowych prezentacji.


🎯 Każde wystąpienie jest „szyte” pod potrzeby dealerów – pokazuje prawdziwe case studies, które usprawniły działalność firm dealerskich, lub wdrożenia i innowacje, dzięki którym można wznieść biznes na wyższy poziom 📈


🎙️ Efekty przygotowań naszych prelegentów ➡️ 24 i 25 września na żywo na Kongresie w Łodzi. Nie przegapcie tej potężnej dawki wiedzy i inspiracji!


Już wkrótce zaprezentujemy szczegółowy program!

ImageImageImageImage

REJESTRACJA

Promocja na start

do 12.07.2024

Oferta limitowana

12.07-16.08.2024

Ostatni dzwonek

po 16.08.2024

PAKIET STANDARD

od 1090 zł

* dwudniowy udział w konferencji

* wstęp na wystawę

* lunch w dniach 24 i 25 września

* kolacja 24 września

* udział w Gali rozdania Nagród Rynku Dealerskiego

* udział w wieczornym bankiecie

* roczna prenumerata miesięcznika Dealer



PAKIET ROZSZERZONY

PAKIET PREMIUM

od 1460 zł

* dwudniowy udział w konferencji

* wstęp na wystawę

* lunch w dniach 24 i 25 września

* kolacja 24 września

* udział w Gali rozdania Nagród Rynku Dealerskiego

* udział w wieczornym bankiecie

* roczna prenumerata miesięcznika Dealer

* nagrania i prezentacje z 15. Kongresu Dealerów po zakończeniu konferencji

od 1360 zł

* dwudniowy udział w konferencji

* wstęp na wystawę

* lunch w dniach 24 i 25 września

* kolacja 24 września

* udział w Gali rozdania Nagród Rynku Dealerskiego

* udział w wieczornym bankiecie

* roczna prenumerata miesięcznika Dealer

* nagrania i prezentacje z 15. Kongresu Dealerów po zakończeniu konferencji

* wideo (reportaże, wystąpienia i debaty) z Forum TOP100 2024, 2023

* dostęp do materiałów z 14. Dealer Kongresu 2023

(dla członków Związku Dealerów Samochodów)

(dla członków Związku Dealerów Samochodów)

(dla członków Związku Dealerów Samochodów)

Dzień pierwszy | 19 września 2023

ROZPOCZĘCIE REJESTRACJI UCZESTNIKÓW

9:00

Icon

Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)

Oficjalne rozpoczęcie 14. Kongresu Dealerów

10:00 – 10:10

Icon

Wojciech Kordalewski (ASE Global)

Wynagrodzenia do poprawki! Wzrost najniższej krajowej, wyższe koszty osobowe - co to oznacza dla modelu płac w salonie?

10:10 – 10:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Paul Gogoliński (Total Fleet Solutions)

Transformacja rynku flotowego a biznes dealera - szanse i wyzwania

10:35 – 10:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Reportaż: Analiza kosztorysów napraw blacharsko-lakierniczych w latach 2019-2022 – trendy na dziś, prognozy na jutro. Co czeka warsztaty w obliczu rosnącego parku aut elektrycznych?

11:00 – 11:10

Icon

Debata: Blacharnia-lakiernia 2023 – znaki zapytania i odpowiedzi. Gdzie szukać rentowności i jak zabezpieczyć biznes w obliczu rosnących kosztów działalności?

11:10 – 11:35

Icon

Moderator debaty:
Michał Wąsik

Marek Sroka

(Grupa Mirai)

Artur Nafalski

(Cichy-Zasada)

Andrzej Rogala

(Carsed)

Piotr Darznik (Grupa Zdunek)

Szymon Manicki (Grupa Zdunek)

Cyfrowy obieg dokumentów, który napędził rentowność naszej blacharni. 28% więcej w tym samym czasie…

11:35 – 11:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Kamil Kozieł (PrezART)

Jak zniechęcić swojego klienta?

12:00 – 12:20

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

OBIAD

12:25 – 13:40

Icon

Jacek Sowa (FordStore Łódź)

Skomplikowane i trudne do spełnienia cele importera? Działania, które pomogły nam zdobyć 100% bonusów

13:45 – 14:05

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Piotr Berzyński (Inchcape Polska)

Absorpcja serwisowa powyżej 95% jako najlepsza polisa ubezpieczeniowa dealera. Jak efektywnie zaprojektować usługi posprzedażowe?

14:10 – 14:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Andrzej Trutkowski (Nowe Motywacje)

Tomasz Wróbel (SEAT & CUPRA)

Wzmacnianie CX poprzez budowanie doświadczenia pracownika - na przykładzie Marki CUPRA

14:35 – 14:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Wojtek Ławniczak (Very Human Services)

Spalone mosty, zatopione łodzie, czyli usługi dealerów w dobie modeli agencyjnych

15:10 – 15:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

PRZERWA

15:35 – 16:15

Icon


Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)

Ruletka czy szachy? Ilu z nas będzie sprzedawało samochody za 10 lat. Analiza stanu sieci dealerskiej AD. 2023

16:15 – 16:25

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Michał Wąsik (KPI Outsourcing)

Jak pogodzić interesy działu aut nowych i używanych, by dojść do penetracji trade in na poziomie 30 proc.

16:30 – 16:50

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Krzysztof Romański (DCG Dealer Consulting)

Badanie Satysfakcji Dealerów 2023. Ocena jakości współpracy z importerami

17:05 – 17:40

Icon

KOLACJA

18:00 – 19:30

Icon

GALA NAGRÓD RYNKU DEALERSKIEGO 2023

19:30 – 21:00

Icon

WIECZORNY BANKIET NA SALI WYSTAWIENNICZEJ

21:00 – ...

Icon

Dzień drugi | 20 września 2023

Reportaż: Dealerskie finanse 2022. Ostatni rozdział biznesowej hossy (?), czyli o tym, jak ceny aut „przegrzewają” popyt, a koszty finansowe „zjadają” marże

9:35 – 9:45

Icon

Debata: Unijne zakazy, normy, znikające segmenty? Co zdecyduje o cenach nowych samochodów oraz jak wpłynie to na „RV-ki” i ofertę na dealerskim stoku aut używanych

9:45 – 10:10

Icon

Moderator debaty:
Tomasz Betka

Marcin Kardas

(Autovista Polska)

Dariusz Wołoszka

(INFO-EKSPERT)

Krzysztof Stańczak

(Autorola Group)

Przemysław Celej (Emil Frey Polska)

Robocizna i lakier dla blacharni, części na konto całej firmy. Model budżetowania serwisu blacharsko-lakierniczego, który zwiększył sprzedaż RBH na zlecenie o 15 proc.

10:10 – 10:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Tomasz Otawa (Grupa Doradcza Otawa Group)

Co łączy wbijanie gwoździ i BDC, czyli 5 sztywnych reguł dealerskiego kontaktu telefonicznego

10:35 – 10:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Paweł Tkaczyk (MIDEA)

Jak uniknąć wojny cenowej, kiedy sprzedajesz dokładnie to samo, co wszyscy?

11:00 – 11:20

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

PRZERWA

11:25 – 12:10

Icon


Mateusz Ossowski (Niebezpiecznik.pl)

Jak hakerzy okradają branżę automotive i w jaki sposób każdego dnia utrudniają życie twoich klientów

12:10 – 12:30

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Sebastian Domeracki (Interim Management Solution)

Czy wiesz, gdzie tracisz pieniądze? Istota rachunkowości zarządczej w dealerstwie

12:35 – 12:55

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Bartek Czerwiński (Carmen)

Bliżej, szybciej, łatwiej. Amerykańskie sposoby na utrzymanie klienta w ASO – rozwiązania, które zdominowały już 50% rynku dealerskiego

13:00 – 13:20

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Jerzy Martini (Martini i Wspólnicy)

Podatkowe scenariusze 2024: podatek minimalny, estoński CIT… Optymalne podatkowo formy prowadzenia działalności dealerskiej

13:25 – 13:45

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

Marek Konieczny (DCG Dealer Consulting)

Chińczyki. To chyba już. Do czego i jak się przygotować?

13:50 – 14:10

Icon
Icon

5 min.

Icon

Dogrywka. Pytania uczestników

OBIAD

14:15 – 15:30

Icon

NAGRODY RYNKU DEALERSKIEGO

W tym roku, już po raz 14. chcemy nagrodzić firmy, które w różnych obszarach wyróżniły się na dealerskim rynku (m.in. Dealera Roku, Dealera Aut Używanych, Dealera Flotowego). Tradycyjnie wręczymy także nagrody personalne (Menedżer Roku, Wschodząca Gwiazda, Człowiek Roku), a także wyłonimy Dealera Dobrych Uczynków.

Pierwszy etap należy jak zwykle do Was – naszych Czytelników.

Pomóżcie nam wybrać tych, którzy Waszym zdaniem najbardziej zasłużyli na wyróżnienie.

Swoje nominacje w każdej z kategorii możecie zgłosić za pomocą
prostego formularza on-line.

Na zgłoszenia czekamy do 12 lipca (do godz. 23.59).

Zgłoś nominacje

Laureaci Nagród Rynku Dealerskiego 2023

Laureaci Nagród Rynku Dealerskiego

Gala Nagród Rynku Dealerskiego 2023

Łódź, 19 września, godz. 19:30

LOKALIZACJA

DoubleTree by Hilton Łódź****, ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź

42 208 80 00

Nocleg

Hotel Focus Łódź

Łąkowa 23, 90-554 Łódź


Lokalizacja: 290 m od miejsca organizacji konferencji


• Pokój jednoosobowy (ze śniadaniem): 230 zł brutto

• Pokój dwuosobowy (ze śniadaniem): 280 zł brutto

Sposób rezerwacji:

Tel.: +48 42 637 12 00

lodz@focushotels.pl

Hasło: Kongres Dealerów

Sposób rezerwacji:

tel. 42 275 51 00

lodz@qubushotel.com

Hasło: Kongres Dealerów

• Pokój jednoosobowy (ze śniadaniem): 260 zł brutto

• Pokój dwuosobowy (ze śniadaniem): 320 zł brutto

Lokalizacja: 800 m od miejsca organizacji konferencji

Qubus Hotel Łódź

Aleja Adama Mickiewicza 7, 90-443 Łódź


Hotel Tobaco

ul. Kopernika 64, 90-553 Łódź


Sposób rezerwacji:

tel. 42 207 07 07 recepcja@hoteltobaco.pl rezerwacje@hoteltobaco.pl

Hasło: Kongres Dealerów

• Pokój jednoosobowy (ze śniadaniem): 210 zł brutto

• Pokój dwuosobowy (ze śniadaniem): 250 zł brutto

Lokalizacja: 850 m od miejsca organizacji konferencji

KONTAKT

Sprawy dotyczące uczestnictwa

Katarzyna Kaczorek

Kontakt w sprawach organizacyjnych

Michał Siedzieniewski

Krzysztof Romański

Karolina Łazińska

Magdalena Grabala

FIRMY Z OTOCZENIA RYNKU DEALERSKIEGO

DEALERZY SAMOCHODOWI

PŁATNOŚCI

Martyna Golacik

Galeria z Kongresu Dealerów 2023

Icon

ORGANIZATORZY

Organizatorem Kongresu Dealerów jest, założona w 2008 r., firma DCG Dealer Consulting, która od początku swojej działalności, jako pierwsza w Polsce, zapewnia krajowym dealerom samochodów kompleksową pomoc consultingową. W celu uzyskania najwyższej jakości oferowanych usług, DCG współpracuje z wieloma wyspecjalizowanymi firmami, ekspertami i kancelariami. Dzięki połączeniu znajomości rynku motoryzacyjnego z wiedzą o poszczególnych dziedzinach doradztwa, DCG jest liderem dealerskiego consultingu w kraju.


Partnerem Zarządzającym firmy jest Marek Konieczny – pracujący w branży od ponad 2 dekad ekspert rynku dealerskiego, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych, współtwórca Związku Dealerów Samochodów. Partnerami DCG są Michał Siedzieniewski – pomysłodawca i wydawca branżowego miesięcznika „Dealer”, oraz Krzysztof Romański – autor i główny wykonawca jedynego w Polsce, niezależnego „Badania satysfakcji dealerów ze współpracy z importerami”.

Oprócz działalności doradczej i wydawniczej, DCG Dealer Consulting organizuje coroczny Kongres Dealerów Samochodów – połączoną z częścią wystawienniczą, i gromadzącą na sali ponad 800 osób, największą tego typu konferencję w Europie Środkowej. Ponadto, DCG realizuje działalność szkoleniową oraz wykładową w zakresie problemów prawnych i ekonomicznych polskiego rynku dystrybucji samochodów i usług serwisowych (m.in. Dealerska Akademia Podatkowa, Akademia Dealerów).

Marek Konieczny

Michał Siedzieniewski

Krzysztof Romański

siedzieniewski@dealerconsulting.pl

Obserwuj nas na:

ul. Komitetu Obrony Robotników 56

02-146 Warszawa

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl